Однорідні й неоднорідні означення

Додано: 25 січня 2022
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 91 раз
6 запитань
Запитання 1

Однорідні означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Найвищі Карпатські гори на Івано-Франківщині.


У хаті стояв густий передсвітанковий морок.

Величезна скляна будівля виросла перед нашими очима.

З кленового пагона зірвався широкий жовтий лист.

Випускники зібралися теплого з лагідними вечорами серпня.

Запитання 2

Однорідні означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Надворі пахне молодим осокорячим листям.

Під осінніми високими зорями затихають оселі.

Сльози радості збігають по чисто виголених худих щоках.

Сині зеленкуваті фіолетові присмерки спадають степом.

В гарячий літній день ліс на горах сяє а в долинах чорніє.

Запитання 3

Неоднорідні означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

То тут то там розсипані були червоні жовті й сині бризки.

Верхній шар чорнозему змінився твердою віками спресованою глиною.

А мати жде і поглядом далеким шукає битий посивілий шлях.

Вже здалеку бачу маленьку білу постать в обніжку.

Запитання 4

Неоднорідні означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Сократ говорив рівним спокійним голосом.

У садках темніли купи вишень та стриміли здорові старі дикі груші.

Пролітав буйний вітер в пустині по полі безкрайому мертвому

Досвітні огні переможні урочі прорізали темряву ночі.

Запитання 5

Неоднорідні означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Під хатою цвітуть просвічені сонцем високі рожі.

Лупиться під палаючим сонцем старенький вимитий дощами дах.

Ліворуч на стіні чорніли ковані двері угорі високий критий залізом дах

У голосі твоїм бринять людяні теплі співчутливі нотки.

Запитання 6

Тихий (1) задумливий (2) вечір спускався на велике(3) розкидане по нагористому берегу невеличкої річки(4) місто.

варіанти відповідей

1, 2

1, 3

3, 4

1, 4

2, 3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест