Прийменник "у" на місці пропуску треба вживати в обох словосполучення рядка
Прикметники із суфіксом -зьк- утворяться від усіх іменників у рядку:
У якому слові не відбувається уподібнення приголосних
Укажи слово, у якому на місці пропуску слід вставити апостроф
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
На перший склад падає наголос у слові
Вкажи слово з орфографічною помилкою
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка
У якому з рядків усі слова пишемо без знака м’якшення?
У всіх словах якого рядка ставиться апостроф?
У всіх словах якого рядка апостроф не ставиться?
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Оберіть слово, яке має бути на місці пропуску:
Нам потрібно розробити _________ план дій
Оберіть рядок, у якому є орфографічна помилка:
Звук [дз] є в кожному словірядка, ОКРІМ
Без апострофа всі слова пишуться в рядку
М’який знак на місці пропуску НЕ пишеться в усіх словах рядка
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні (2)омріяні зірки, і (3)стрімко линуть (4) до (5)хтозна-кого на заставнівську соснину.
Оберіть правильний варіант.
Літера с у префіксах в усіх словах пишеться в рядку
Разом треба писати кожне слово в рядку
Подвоєння літер у формі орудного відмінка однини відбувається у всіх іменниках рядка
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
В якому варіанті подано правильну транскрипцію до слова юшці
Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка
Разом пишуться всі прислівники в рядку
Правил уживання великої літери дотримано в рядку
Помилку допущено при написанні слів у рядку
Допущено помилку при написанні прикметників у рядку
Помилку при написанні суфіксів допущено в рядку
12. Указати рядок, у якому є помилка у написанні прислівників/співзвучних слів
11. Прислівники/співзвучні сполуки написані з помилкою у реченні...
5. У якому рядку всі слова пишуться з малої літери?
Префікс пре- треба писати в усіх словах рядка
Разом треба писати кожне слово в рядку
Позначте рядок, у якому треба відредагувати речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.
Відокремленим означенням ускладнене речення
. Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. (5)Щоб не хворіти, треба любити висоту.
Помилка орфографічна є в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Розвиднилося. (2)[Сонце] вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило [промені], сповіщаючи про те, що настав [ранок]. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі [люди], настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.
У знахідному відмінку в тексті вжито слово (рекомендовані слова виділені квадратними дужками)
ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Неправильно утворено відмінкову форму числівника
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома