З великої літери треба писати лише перше слово у власній назві
Неправильно утворено ім'я по батькові
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Старшокласники подякували __________ за таку чудову новину й розбіглися по __________, і лише __________ залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку.
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Дуже прошу вас, __________, ставте __________ підпис.
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Дефіс замість скісної риски треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце).
З(1)посеред вітчизняних архітекторів варто виокремити Івана Левинського, який за свою сорока(2)літню діяльність спроєктував сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення, що можуть здивувати будь(4)кого нестандартністю рішень.
Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Через дефіс треба писати всі слова в рядку
Прочитайте уривок.
У молочно(1)білому світлі пів(2)місяця виблискує різно(3)барв'ям річка, по(4)тихеньку несучи свої хвильки до темних крає(5)видів.
Дефіс треба ставити на місці цифри
Разом пишуться всі прислівники в рядку
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Помилково утворено форму числівника в реченні
Правильні особові форми дієслів наведено в рядку
Разом треба писати всі складні слова в рядку
Прочитайте речення.
Медичний безпілотник набирає швидкість близько … кілометрів за годину й підвищує шанси на виживання під час серцевого нападу … відсотків.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні
Помилку в написанні особових закінчень дієслів допущено в рядку
Форму кличного відмінка утворено НЕ правильно в рядку:
Укажіть рядок, у котрому усі іменники в родовому відмінку мають закінчення -а(-я) або -у(-ю) залежно від значення
Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку
Позначте рядок, у якому всі дієприкметники пишуться з не разом:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома