2. Укажіть функціональну групу карбонових кислот:
3. Укажіть формулу речовини, яку використовують для виявлення крохмалю:
5. Розмістіть речовини за зростанням їх відносних молекулярних мас:
а) С2Н5ОН;
б) С3Н8;
в) СН3СООН;
г) СН3ОН.
Установіть відповідність між типом хімічної реакції та її рівнянням:
1) розкладу а) С6Н12О6 + Н2 → С6Н14О6
2) сполучення б) 2С2Н5ОН +2Na →2C2H5ONa +H2
3) заміщення в) C6H12O6 →2C2H5OH + 2CO2
4) обміну г) CH3COOH +NaOH →CH3COONa +H2O
Укажіть послідовність реагентів у схемі перетворень:
С2Н2 → С2Н6 → С2Н5Cl → С2Н5ОН → СН3СОН → СН3СООН
Виберіть неправильне твердження
Чому дорівнює сума коефіцієнтів в рівнянні реакції насичених одноатомних спиртів з лужним металом?
Продуктом реакції гідрування жиру є:
Кристалічна безбарвна речовина з характерним запахом, внаслідок окиснення набуває рожевого кольору.
Висока густина і розчинність у воді етиленгліколю й гліцеролу пояснюється
Укажіть речовини, з якими може реагувати етаналь:
варіанти відповідей
Для фенолу характерні реакції
Найсильніші кислотні властивості має
Вкажіть формулу гомолога метаналю
Вкажіть суму кофіцієнтів в рівнянні спиртового бродіння глюкози
Яка кислота найслабша
Укажіть види ізомерії, характерні для насичених карбонових кислот
Встановіть послідовність речовин за зменшенням кількості атомів Карбону у їхніх молекулах:
а) гліцерол; б) фенол; в) метаналь; г) етилетаноат; д) етанова кислота
Дайте назву сполуці за міжнародною номенклатурою:
Визначте масу натрій феноляту, добутого з 376 г фенолу, масова частка домішок в якому складає 15%
Чому дорівнює маса безводної оцтової кислоти, одержаної зі 100 г технічного кальцій карбіду, масова частка домішок в якому складає 4%
Молекули ментолу “освіжувача подиху” більш як в 5 разів важчі за повітря і складаються з атомів трьох елементів: Гідрогену, Карбону і Оксигену. Масова частка перших двох елементів становить 12,8 % та 76,9 % відповідно.
Виведіть молекулярну формулу ментолу. У відповіді вкажіть кількість атомів в молекулі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома