Організація оптового продажу товарів

Додано: 16 листопада 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 160 разів
20 запитань
Запитання 1

У чому суть оптового продажу товарів?


варіанти відповідей

Товари продають не для особистого споживання, а для подальшого перепродажу у сфері обігу.

Товари продають споживачам через посередників.

Товари продають безпосередньо виробничі підприємства у роздрібну торговельну мережу.

Товари з оптових баз продають безпосередньо споживачам.

Запитання 2

Яка найпростіша форма оптового продажу товарів?


варіанти відповідей

Продаж товарів виробничими підприємствами безпосередньо споживачеві.

Безпосередній продаж товарів виробничими підприємствами роздрібним торговельним підприємствам.

Безпосередній продаж товарів оптовими підприємствами споживачам.

Продаж товарів виробничими підприємствами споживачам через посередника.

Запитання 3

Які види оптового обороту розрізняють залежно від форми товаропросування?


варіанти відповідей

Транзитний і виробничий.

Транзитний і складський.

Складський і через посередників.

Складський, через посередників і дистриб’юторів.

Запитання 4

В оптовому продажу товарів не виникає ланковості, якщо товари продають ... .


варіанти відповідей

виробничі підприємства безпосередньо роздрібним торговельним підприємствам;

виробничі підприємства безпосередньо споживачам;

виробничі підприємства через посередників;

оптові підприємства безпосередньо споживачам;

Запитання 5

Вибір методу постачання товарів залежить від . .. .


варіанти відповідей

особливостей товарів та умов роботи торговельних підприємств;

місцезнаходження оптового підприємства;

відстані постачання товарів;

особливостей транспортних засобів;

Запитання 6

Метод продажу з особистим відбиранням застосовують у разі продажу . . .


варіанти відповідей

швейних і трикотажних виробів;

продовольчих товарів;

товарів складного асортименту;

взуття;

Запитання 7

Коли застосовують метод стандартного постачання?

варіанти відповідей

Впровадження на ринок нових, маловідомих товарів.

Оптовий продаж товарів повсякденного попиту сільським роздрібним торговельним підприємствам.

Продаж більшості продовольчих і непродовольчих товарів простого асортименту будь-яким роздрібним торговельним підприємствам.

Оптовий продаж продовольчих товарів достатньо стабільного попиту.

Запитання 8

За яким методом рекомендують продавати добре відомі товари простого і стійкого асортименту?


варіанти відповідей

Телефонні замовлення.

Письмові замовлення.

Особисте відбирання товарів покупцями.

Через автосклади.

Запитання 9

Які методи оптового продажу товарів називають активними?


варіанти відповідей

За телефонними і письмовими замовленнями.

Стандартне і нормативне постачання.

Продаж товарів роз’їзними товарознавцями, а також через пересувні кімнати зразків товарів та автосклади.

Особисте відбирання покупцями.

Запитання 10

Методами стимулювання оптових покупців товарів є ... .


варіанти відповідей

заохочення персоналу оптових підприємств;

заохочення персоналу роздрібних торговельних підприємств;

премії та присудження очок;

премії за досягнення особливих показників і призи.

Запитання 11

Хто є учасником торгів на ринку?


варіанти відповідей

Оптові продавці товарів, покупці, персонал оптового ринку.

Виробники товарів, дистриб’ютори, покупці.

Адміністрація ринку, представники підприємств-виробників.

Персонал оптового ринку, покупці товарів, дистриб’ютори.

Запитання 12

До оптових продавців товарів належать ... .


варіанти відповідей

адміністрація і персонал оптового ринку;

безпосередні виробники товарів, оптові підприємства, торговельно-посередницькі фірми або їх представники, що мають право провадити торговельні операції на ринку;

підприємницькі структури і роздрібні торговельні підприємства;

агенти торговельні, комісіонери, комівояжери, мерчандайзери;

Запитання 13

Найпоширенішою формою оптових торгів є ... .


варіанти відповідей

приватна угода між продавцем і покупцем;

тендер;

угода між продавцем та адміністрацією ринку;

аукціон;

Запитання 14

У транзитному товарообороті з участю в розрахунках оптова база є ... .


варіанти відповідей

дебітором

посередником

дистриб’ютором

кредитором

Запитання 15

Дилер – це … .

варіанти відповідей

посередник, який закуповує оптом складні товари від різних виробників і продає їх від свого імені вроздріб або дрібними партіями;

посередник, який реалізує товар на комісійній основі;

особа, яка представляє інтереси виробників під час збування їх товарів;

дрібний посередник, який працює за дорученням великих фірм на основі комісійної винагороди і реалізує товари певних груп на чітко окресленій території;

Запитання 16

Якою діяльністю займається консигнатор?

варіанти відповідей

Продає частину продукції виробника, обмежуючись певною географічною територією, і має товарний запас на умовах консигнації.

Реалізовує товар на комісійній основі.

Працює за дорученням великих фірм на основі комісійної винагороди.

Продає товар на умовах консигнації.

Запитання 17

Яке основне завдання комівояжера?


варіанти відповідей

Реалізовувати продукцію на замовлення виробника.

Знаходити потенційних покупців і ринки збуту.

Укладати угоди від імені фірми-постачальника та її

коштом.

Обслуговувати споживачів певної галузі незалежно від місця розташування.

Запитання 18

Торговельний агент – це … .


варіанти відповідей

дрібний посередник, який працює за дорученням вели-

ких фірм на основі комісійної винагороди і реалізовує товари

певних груп на чітко окресленій території;

збутовий агент;

роз’їзний посередник зі збуту товарів продавця;

продавець, що поставляє товар;

Запитання 19

Принцип продажу, що в перекладі з англійської означає «плати і відвозь», застосовують на дрібнооптових магазинах-складах типу ... .


варіанти відповідей

універмаг;

гіпермаркет;

супермаркет;

Cash & Carry;

Запитання 20

Продаж товарів через пересувні кімнати товарних зразків, роз’їзних товарознавців і автосклади ефективний за умови ... .


варіанти відповідей

скупченості роздрібних торговельних підприємств із різним асортиментом добре відомих і щодня потрібних товарів;

оптового продажу продовольчих товарів достатньо стабільного попиту великим універсальним продовольчим магазинам;

значної розосередженості роздрібної торговельної мережі, невеликих її розмірів;

продажу товарів продовольчої групи дрібним магазинам;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест