Ребро куба збільшили у 2 рази. У скільки разів збільшився об'єм куба?
Основою прямокутного паралелепіпеда є квадрат зі стороною √2 см. Обчисліть об'єм паралелепіпеда, якщо його діагональ утворює з площиною основи кут 450.(письмово в зошиті)
Площа поверхні куба дорівнює 96 см2. Обчисліть об'єм куба.
Якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 8 см, 9 см і 12 см, то його діагональ дорівнює
Виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 3 см, 2 см і 6 см. Знайдіть площу поверхні паралелепіпеда.
В основі прямого паралелепіпеда лежить ромб. Висота паралелепіпеда дорівнює 8 см, а діагоналі — 10 см і 8√2 см. Знайдіть площу основи паралелепіпеда.(письмово в зошиті)
Знайдіть площу бічної поверхні прямокутного паралелепіпеда, діагональ якого дорівнює d і утворює кут α з площиною основи та кут β зі стороною основи.(письмово в зошиті)
Паралелепіпед називають прямим, якщо
Чи рівні всі грані куба?
Всі грані куба є..
Скільки граней має паралелепіпед?
Яка фігура зображена на малюнку?
З кожної вершини прямокутного паралелепіпеда виходить...
Теоремою Піфагора ......
Обчислити площу бічної поверхні прямої призми, основою якої є ромб зі стороною 9 см, а бічне ребро дорівнює 5 см.(письмово в зошиті)
Ребро куба дорівнює 2 см.Чому дорівнює площа повної поверхні куба?
Ребро куба 4 см. Який його об'єм?
Дерев'яний брусок має форму прямокутного паралелепіпеда з вимірами 10 см, 20 см, 80 ми. Скільки лаку потрібно для того, щоб один раз покрити ним усю поверхню цього бруска, якщо 1 м2 витрачається 100 г лаку?
Ребро куба дорівнює 2 см. Чому дорівнює довжина всіх ребер куба?
На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Перерізом куба площиною, що проходить через точки А, В, C1, є
На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Визначте градусну міру кута між прямими АВ1 і DD1
Об'єм куба дорівнює 64см3. Його сторона
Площа однієї грані куба дорівнює 12 см2. Визначте довжину діагоналі куба
На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Укажіть серед поданих нижче пряму, що утворює з СD1 пару мимобіжних прямих.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома