Систематизувати та узагальнити знання учнів про перетворення виразів, набуті в 5-6 класах; відтворити вміння виконувати перетворення виразів; формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію, бачити закономірності;
1. Виберіть раціональний порядок дій у виразі 25 + 7 + 5.
2. Яка властивість дій дозволяє без виконання обчислень стверджувати, що є правильною рівність:
617 + 243 = 243 + 617
3.Яка властивість дій дозволяє без виконання обчислень стверджувати, що є правильною рівність
27·(111+ 222) = (111 + 222)·27
4.Яка властивість дій дозволяє без виконання обчислень стверджувати, що є правильною рівність
27·(111·222) = (27·111)·222
5. Яка властивість дій дозволяє без виконання обчислень стверджувати, що є правильною рівність
27·(111 + 222) = 27·111 + 27·222
6. Вставте пропущене слово так , щоб твердження було істиним.
Числа які використовують при ........ предметів називають натуральними
7. Будинки на вулиці пронумерованні поспіль числами від 1 до 25. Скільки разів цифра 2 повторюється в нумерації?
8. Виберіть правильну нерівність:
а) 2 км 85 м > 2122 м
б) 6 ц < 588 кг
в) 7 ц 32 кг > 723 кг
9. На виконання домашнього завдання учень витратив 2 год 45 хв.При цьому завдання з математики та англійської мови він виконував по 52 хв, завдання з історії - 35 хв, а решту часу - завдання з української мови. Скільки часу учень виконував домашнє завдання з української мови?
10. Якщо Юра їде до бабусі автобусом, а назад повертається пішки, то він витрачає на дорогу 3 години. Якщо їде автобусом в обидві сторони, то він витрачає на дорогу 1 годину. Скільки часу витратить Юра, якщо шлях до бабусі і назад він подолає пішки?
11. Кожен учень класу вміє або плавати,або грати в шахи.Три п'ятих учнів класу вміють плавати і три п'ятих учнів класу вміють грати в шахи.П'ятеро учнів вміють і плавати, і грати в шахи. Скільки учнів у класі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома