Перевірочна робота з української мови

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 80 разів
12 запитань
Запитання 1

Прочитайте текст і виконайте завдання/


(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...

Фразеологізмом є вислів

варіанти відповідей

А

на рівному місці

Б

високий морок

В

не вмерла зірка

Г

темрява минулого

Запитання 2

Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука в слові

варіанти відповідей

А

олень

Б

колесо

В

читання


Г

випадок

Запитання 3

Частку не треба писати разом у варіанті

варіанти відповідей

А

не/зовсім зрозумілий

Б

зошит не/підписано

В

не/всі з цим обізнані

Г

не/забутня подорож

Запитання 4

Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника

варіанти відповідей

А

плащ

Б

читач

В

ситець

Г

насіння

Запитання 5

Помилково вжито слово в рядку

варіанти відповідей

А

розв'язувати задачу

Б

уникнути небезпеки

В

заказати букет квітів

Г

перекладати болгарською

Запитання 6

Неправильно утворено форму слова у варіанті

варіанти відповідей

А

пане Костянтине

Б

для всіх дослідників

В

восьмидесяти років

Г

візьмімо участь

Запитання 7

Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

варіанти відповідей

А

п'ятниць, їстоньки, яблунька

Б

якість, кукурудза, український

В

гайок, об'єднування, сьогодення

Г

серйозний, щебечуть, джміль

Д

рюкзак, перемивають, кар'єра

Запитання 8

Без апострофа треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

А

верб..я, кур..йозний, тьм..яний

Б

моркв..яний, розз..явити, цв..яшок

В

дзв..якнути, ін..єкція, різдв..яний

Г

дво..ярусний, різьб..яр, Лук..янович

Д

духм..яний, присв..ята, прим..ятий

Запитання 9

Літеру и треба писати на місці обох пропусків у рядку

варіанти відповідей

А

Пр..дніпровська залізниця, пр..вабливі ціни

Б

пр..зупинити виробництво, пр..чудовий зразок

В

пр..бічники реформ, пр..зирливе ставлення

Г

виконати пр..погано, подарунковий пр..мірник

Д

кадрове пр..значення, пр..звище секретаря

Запитання 10

Подвоєне нн треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А

бездога..ий, страше..ий, студе..ий

Б

свяще..ий, довгожда..ий, безіме..ий

В

невблага..ий, орли..ий, ешело..ий

Г

незбагне..ий, моното..ий, безці..ий

Д

леви..ий, електро..ий, благослове..ий

Запитання 11

Правильно утворено форму 3-ї особи множини від інфінітива

варіанти відповідей

А

бігти - біжуть

Б

свистати - свистають

В

хотіти - хотять

Г

сідати - сидять

Д

губити - гублять

Запитання 12

Двокрапку треба поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А

Здобули волю відшукали долю.

Б

Посієш впору збереш зерна гору.

В

Гаї шумлять я слухаю хмарки біжать милуюся.

Г

Повіяв вітер по долині пішла дібровою луна.

Д

Знаю одне мені вистачить сил подолать перешкоди.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест