У якого з елементів найсильніше виражені металічні властивості?
Визнач елементи одного періоду:
Вибери правильне твердження. Неметали:
У ряду елементів Na,Mg,Al,Si,P,S,Cl відносна атомна маса:
Укажи порядок розташування елементів за збільшенням відносної атомної маси: 1 — Mg 2 — P 3 — S 4 — Al
.
Оберіть закономірність зміни властивостей в періоді:
Установіть відповідність між хімічним елементом і його вищою валентністю у сполуках з Оксигеном:
1 — P 2 — S 3 — Cl 4 — Na
а) I б) II в) III г) IV д) V ж) VI з) VII
Розташуй елементи у порядку посилення неметалічних властивостей простих речовин: 1 — C 2 — N 3 — B 4 — Be
Укажи загальні формули, відповідного вищого оксиду і сполуки з Гідрогеном елемента № 15:
Обери лужний металічний елемент:
Відмітьте елементи, які є галогенами:
Відмітьте елементи, які містяться у великих періодах Періодичної системи:
Запиши назву хімічного елемента, хімічний знак якого — Ne (1). Встанови, у якому періоді міститься цей елемент (2). Він належить до (3) елементів.
Укажи найповнішу правильну відповідь про розташування Карбону
у Періодичній системі.
Який елемент із перерахованих має найбільш виражені неметалічні властивості?
Оціни правильність тверджень.
1. Всі елементи одного періоду мають однакову валентність за Гідрогеном.
2. Найбільш сильно виражені основні властивості вищих гідроксидів в кожному періоді у галогенів.
Установи відповідність між хімічним елементом і загальною формулою його вищого оксиду:
1 — Cl 2 — S 3 — P 4 — Si
а) R2O б) RO в) R2O3 г) RO2 д) R2O5 ж) RО3 з) R2O7
.
Укажи порядковий номер і назву хімічного елемента, який міститься у п'ятому періоді, IIA групи Періодичної системи.
Який із вказаних хімічних елементів належить до головної підгрупи:
Який із зазначених хімічних елементів міститься у побічній підгрупі?
Укажіть кількість елементів, які містяться у групі VIA
періодичної системи:
Для якого елемента номер групи не збігається з вищою валентністю?
Обери хімічний елемент, вища валентність якого дорівнює V .
Оберіть правильні твердження:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома