Дано куб АВСDA1B1C1D1. Укажіть проекцію відрізка DB1 на площину СDD1
Із точки до площини проведено перпендикуляр завдовжки 12 см і похилу завдовжки 13 см. Знайдіть проекцію цієї похилої на дану площину.
Із точки А проведено до площини α перпендикуляр АС та похилі АВ і АD. Знайдіть проекцію похилої AD на площину α, якщо ∠ВАС=450, АВ=8 см, АD=9 см.
Відстань між паралельними прямими, які належать відповідно паралельним площинам α і β, дорівнює 7 см. Чи є правильним твердження, що відстань між площинами дорівнює 7 см?
Із точки М провели до площини α рівні похилі МА, МВ, МС і МD. Чи можуть точки А, В, С, D бути вершинами:
Із точки М провели до площини α рівні похилі МА, МВ, МС. Чи можуть точки А, В, С бути вершинами:
Із точки А до площини α проведено похилі АВ і АС завдовжки 25 см і 17 см відповідно.Знайдіть відстань від точки А до площини α, якщо проекції даних похилих на цю площину відносяться як 5:2.
З точки S до площини проведено дві похилі SA і SB та перпендикуляр SO. Відомо, що SA > SB. Який із поданих записів є правильним?
Якщо з точки проведено дві рівні похилі, то
Якщо з точки проведено перпендикуляр і похилу, то
Пряма MO перпендикулярна до площини ромба ABCD, зображеного на рисунку. Укажіть кут між прямою MC і площиною ромба.
У прямокутному трикутнику АВС гіпотенуза АВ= 8см, ∠В=300. Через точку В проведено перпендикуляр ВМ до площини трикутника. Відстань від точки М до точки А дорівнює 5 см. Знайдіть відстань від точки М до точки С.
Відрізок BD - перпендикуляр до площини прямокутного трикутника АВС із прямим кутом при вершині С.Побудуйте перпендикуляр, опущений із точки D на пряму АС.
Відрізок BD - перпендикуляр до площини рівнобедреного трикутника АВС (АВ=ВС).Побудуйте перпендикуляр, опущений із точки D на пряму АС.
(*)Із точки М до площини α проведено похилі МN та МК, які утворюють зі своїми проекціями на дану площину кути по 600. Знайдіть відстань між основами даних похилих, якщо кут між похилими становить 900, а відстань від точки М до площини α дорівнює √3 см.
(*)Знайти відстань від точки D до прямої АС.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома