1. Знайти відповідник до слова ґречний:
2. Подвоєння приголосних відбулося у всіх словах рядка:
3. Літеру С треба писати у всіх словах рядка
4. Суфікс -ив- має однакове значення у всіх словах, ОКРІМ:
5. Знак м’якшення потрібно написати у всіх словах рядка:
6. Суфікс -цтв- потрібно написати у слові:
7. Немає лексичної помилки у рядку:
8. Літеру И потрібно написати у слові:
9. ______, озеро Синевир з’явилося зі слів красуні Синь, які вона пролила від ____ та горя на місці загибелі свого коханого ______.
10. Установіть відповідність між фразеологізмом та його антонімом:
1) вішати носа
10. Установіть відповідність між фразеологізмом та його антонімом:
2) клювати носом
10. Установіть відповідність між фразеологізмом та його антонімом:
3) тикати носом
10. Установіть відповідність між фразеологізмом та його антонімом:
3) зарубати на носі
11.Правил уживання великої букви дотримано в реченні:
12. Граматично правильне продовження речення Переглянувши фільм…
13. Синонім до слова брунатний:
14. Усі слова наголошені правильно, ОКРІМ:
15. НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків у рядку:
Захоплюючись комп’ютерними іграми,(1) памʼятай:(2) ти,(3) на жаль,(4) не супер герой,(5) а реальна людина,(6) якій комп’ютер не замінить реального життя.
16. ____ Олександра ______ ми пішли в кав’ярню "Le Petit Café", щоб випити _____ мате
17. На гору я _____ підійматися в три _____
18. Уряд _____ запровадив для альпіністів дозволи, що видаються людям для ____ на Еверест та інші гори.
19. ____ ступінь підняття на гору дає результати ____ очікування.
20. Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!
У називному відмінку в тексті вжито слово:
21. Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
22. Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!
Прикладка є в реченні:
23. Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!
Слово зони в третьому реченні можна замінити словом:
24. З подвоєними приголосними треба писати обидва слова з пропусками в рядку:
25. Прочитайте уривок тексту.
Орхідеї не люблять прямих сонячних променів, тому їх не ставлять (1)будь/куди. Для них не підходять (2)перші/ліпші горщики, отже, (3)з/поміж уподобаних вами вибирайте прозорі. Не крутіть вазони з боку на бік, не поливайте квіти (4)на/швидку/руч – і вони (5)довго/довго тішитимуть вас цвітом.
Без дефіса треба писати слово, позначене цифрою:
26. Увідповідніть фразеологізм із його синонімом:
1) Ні слуху ні духу
26. Увідповідніть фразеологізм із його синонімом:
2) Ні пройти ні проїхати
26. Увідповідніть фразеологізм із його синонімом:
3) Ні бе ні кукуріку
26. Увідповідніть фразеологізм із його синонімом:
4) Ні роду ні природу
27. Прочитайте діалог.
— Марічко, роздрукуй нарешті пакет потрібних документів, – укотре емоційно нагадав тато.
— На жаль, сьогодні не зможу: треба замінити картридж, а новий привезуть лише завтра, – відповіла донька.
Точно передає зміст діалогу речення:
28. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень:
1) Складносурядне
28. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень:
1) Складнопідрядне
28. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень:
3) Безсполучникове
28. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень:
4) З різними видами зв’язку
29. Доберіть приклад речення до кожної умови вживання тире:
1) тире між підметом та присудком
29. Доберіть приклад речення до кожної умови вживання тире:
2) тире при відокремленій прикладці
29. Доберіть приклад речення до кожної умови вживання тире:
3) тире на місці пропущеного члена речення
29. Доберіть приклад речення до кожної умови вживання тире:
4) тире при однорідних членах речення
30. З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова
Однією із соціальних (1) навичок людей є вміння працювати, однак, заробляючи (2), далеко (3) не всі вміють правильно розпоряджатися отриманими (4) коштами.
Частина мови соціальних (1):
30. З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова
Однією із соціальних (1) навичок людей є вміння працювати, однак, заробляючи (2), далеко (3) не всі вміють правильно розпоряджатися отриманими (4) коштами.
Частина мови заробляючи(2):
30. З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова
Однією із соціальних (1) навичок людей є вміння працювати, однак, заробляючи (2), далеко (3) не всі вміють правильно розпоряджатися отриманими (4) коштами.
Частина мови далеко(3):
30. З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова
Однією із соціальних (1) навичок людей є вміння працювати, однак, заробляючи (2), далеко (3) не всі вміють правильно розпоряджатися отриманими (4) коштами.
Частина мови отриманими(4):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома