1. Апостроф НЕ треба писати на місці всіх пропусків у рядку
2. На перший склад падає наголос у слові
Спільнокореневим до слова лис є всі слова, ОКРІМ
Виділене слово є прислівником у рядку
Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ словосполучення
Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку
Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах
рядка
Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку
ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Прочитайте речення.
Леся Українка справжнього друга знайшла в особі Івана Франка (1) з яким
інколи (2) заходила (3) між нами кажучи (4) у гострі суперечки (5) хоч ніколи
не тратила пошани до геніального старшого товариша.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження
речення «Подруга не приїхала до мене …» обрати
Однорідними обставинами ускладнено речення
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Продуктивна сила (1) це сукупність засобів виробництва (2) працівників, з
їхніми фізичними і розумовими здібностями науки, технологій, інформації(3)
яка передусім залежить(4) незважаючи на обставини часу(5) від методів
організації та правління виробництвом(6) на думку вчених.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в
рядку
Укажіть рядок, у якому потрібно вжити прийменник У
Прочитайте текст.
1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3.Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)
Відокремлена обставина є в реченні
Прочитайте текст.
1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3. Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст.
1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3.Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)
У знахідному відмінку вжито слово
Синтаксична роль виділеного слова Класний керівник подивився на годинник і дав наказ туристам зупинитися.
Визначіть вид речення На сизих луках скошено траву.
Визначте, якою частиною мови є виділені слова?
(1)Щороку ранньою весною (2)з-під землі з’являлося зелене (3)пагіння, за кілька ночей (4) воно виростало вище призьби, привітно заглядало у вікна. (І. Цюпа)
Оберіть рядок, де правильно визначена функція кожного інфінітива
1. Маю мрію побувати в Парижі.
2. Мати щовечора виходила поливати улюблені квіти.
3. Мріяти – означає жити.
4. Мама попросила сфотографувати веселку над Дніпром.
Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами
1. Затишно у маминій хаті.
2. Голосували цьогоріч утретє.
3. Село в ранковому серпанку.
4. Вік живемо і вік учимося.
Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення
1. Усі, за винятком Демиденка, дуже уважно слухали
лектора.
2. У тихій сухій траві шелестів їжачок, схожий на клубочок
3. Книга ця, безперечно, дуже гарний подарунок для вчителя.
4. Зоре моя вечірняя, зійди на горою.
Визначити вид підрядного речення
Хоча до кінця існування Київської держави руська церква залишалась у візантійському підпорядкуванні, вона мала повну внутрішню самоврядність
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома