Підготовка до ЗНО

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 113 разів
25 запитань
Запитання 1

1. Апостроф НЕ треба писати на місці всіх пропусків у рядку





варіанти відповідей

А різдв..яний, ін..єкція, дзв..якнути

Б двох..ярусний, різьб..яр, Лук..ян

В тьм..яний, цв..ях, духм..яний

Г Св..ятослав, пів..яблука, інтер..єр

Запитання 2

2. На перший склад падає наголос у слові

варіанти відповідей

А середина

Б вітчим

В курятина

Г дочка

Запитання 3

Спільнокореневим до слова лис є всі слова, ОКРІМ

варіанти відповідей

лисячий

лиска

лисий

лисиччин

Запитання 4

Виділене слово є прислівником у рядку

варіанти відповідей

на/дворі в Олени

скаржитися на/пам'ять

спуститися з/гори Говерли

в/день народження

з/гори лине спів дівчат

Запитання 5

Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ словосполучення

варіанти відповідей

запізнившийся учень

заказаний букет

початкуючий поет

мийний засіб

відпочиваючий дідусь

Запитання 6

Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Василеві дочки Надійка та Іванка були красиві дівчата

Дерево скинувши з себе ранкову росу гойдається зеленим листям

Знесилившись від горя Катерина схилилась на край столу і заснула.

Трава скована морозом покрилась білим снігом.

Зарослий хмелем замок ховався від стороннього ока

Запитання 7

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

тихо-тихесенько, з діда-прадіда, здавна

вряди-годи, анітелень, абикуди

більш-менш, казна-хто, раз-у-раз

віч-на- віч, в цілому, по-турецьки

по-перше, з дня на день, щовечора

Запитання 8

Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах

рядка

варіанти відповідей

тис..нути, ненавис..ний, пес..ливий

проїз..ний, тріс..нути, радіс..ний

навмис..но, провіс..ник, хвас..нути

піс..ний, агентс..во, ціліс..ний

мліс..ний, балас..ний, заздріс..ний

Запитання 9

Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку

варіанти відповідей

бесіда з Максимом Лупулом

книга Ксенії Проданюк

ручка Івана Воронюка

твір Артема Сікаленко

робота Олена Давидюк

Запитання 10

ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні

варіанти відповідей

«Та насип же, мила, високу могилу, та посади, мила, червону калину,-

співали козаки».

Шевченко звернувся до Тургєнєва «А оце бачите? Оце сюди я писав у

неволі вірші і ховав за халявою».

«Я тобі так скажу, - тихо мовила Марія, - душа людська , мов криниця

степова, чим вона глибша, тим важче дно в ній побачити».

«У вас тут як на хуторі, засміялась дівчина, розбагатіли!».

« Найкраще земля пахне восени»! - говорить до себе Тимофій.

Запитання 11

Прочитайте речення.

Леся Українка справжнього друга знайшла в особі Івана Франка (1) з яким

інколи (2) заходила (3) між нами кажучи (4) у гострі суперечки (5) хоч ніколи

не тратила пошани до геніального старшого товариша.

Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 12

Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження

речення «Подруга не приїхала до мене …» обрати

варіанти відповідей

і мені було сумно

бо захворіла

і поїхала в село

вона нездужала

образившись на мене

Запитання 13

Однорідними обставинами ускладнено речення

варіанти відповідей

В озерах купаються хмари, а ріки пливуть в берегах, мов потоки музики.

Навколо тихо бринів золотий півсон передосіннього степу.

Дороги нізвідки не починаються і не кінчаються ніде.

Важкий човен помаленьку й мляво сунувся по воді.

Ми йдемо по Львову, тчемо по дорозі килимок-розмову.

Запитання 14

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).

Продуктивна сила (1) це сукупність засобів виробництва (2) працівників, з

їхніми фізичними і розумовими здібностями науки, технологій, інформації(3)

яка передусім залежить(4) незважаючи на обставини часу(5) від методів

організації та правління виробництвом(6) на думку вчених.

НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в

рядку

варіанти відповідей

1 – тире між підметом і присудком

2 – кома при однорідних членах речення

3 – на межі підрядних частин складного речення

4, 5 – коми відокремленому означенні

6 – кома при вставному сполученні слів

Запитання 15

Укажіть рядок, у якому потрібно вжити прийменник У

варіанти відповідей

трюмо (у/в) кімнаті, запитав (у/в) матері

похід (у/в) ліс, діти (у/в)міють

побувати (у/в) Америці, відомий (у/в)чений

щоденник (у/в) портфелі, сам (у/в)дома

(У/в) осені , працював (у/в) Одесі

Запитання 16

Прочитайте текст.

1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3.Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)

Відокремлена обставина є в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

п'ятому

шостому

Запитання 17

Прочитайте текст.

1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3. Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

п'ятому

шостому

Запитання 18

Прочитайте текст.

1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3.Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)

У знахідному відмінку вжито слово

варіанти відповідей

ліжка

свічку

пітьмі

кінець

повстанців

Запитання 19

Синтаксична роль виділеного слова Класний керівник подивився на годинник і дав наказ туристам зупинитися.

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Запитання 20

Визначіть вид речення На сизих луках скошено траву.

варіанти відповідей

означено-особове

неозначено-особове

безособове

називне

узагальнено-особове

Запитання 21

Визначте, якою частиною мови є виділені слова?

(1)Щороку ранньою весною (2)з-під землі з’являлося зелене (3)пагіння, за кілька ночей (4) воно виростало вище призьби, привітно заглядало у вікна. (І. Цюпа)


варіанти відповідей

1 прийменник 2 іменник 3 займенник 4 прислівник

1 прислівник 2 прийменник 3 займенник 4 прийменник

1 прислівник 2 прийменник 3 іменник 4 займенник

1 прийменник 2 прислівник 3 іменник 4 займенник

1 прислівник 2 сполучник 3 дієслово 4 іменник

Запитання 22

Оберіть рядок, де правильно визначена функція кожного інфінітива

1. Маю мрію побувати в Парижі.

2. Мати щовечора виходила поливати улюблені квіти.

3. Мріяти – означає жити.

4. Мама попросила сфотографувати веселку над Дніпром.

варіанти відповідей

1 означення 2 присудок 3 підмет 4 обставина

2 присудок 2 означення 3 підмет 4 додаток

1 означення 2 обставина 3 підмет 4 додаток

1 присудок 2 означення 3 додаток 4 означення

1 обставина 2 присудок 3 підмет 4 додаток

Запитання 23

Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами

1. Затишно у маминій хаті.

2. Голосували цьогоріч утретє.

3. Село в ранковому серпанку.

4. Вік живемо і вік учимося.

варіанти відповідей

1 безособове 2 неозначено-особове 3 називне 4 узагальнено-особове

1 називне 2 неозначено-особове 3 безособове 4 узагальнено-особове

1 означено-особове 2 узагальнено-особове 3 називне 4 бнзособове

1 безособове 2 узагальнено-особове 3 безособове 4 означено-особове

Запитання 24

Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення

1. Усі, за винятком Демиденка, дуже уважно слухали

лектора.

2. У тихій сухій траві шелестів їжачок, схожий на клубочок

3. Книга ця, безперечно, дуже гарний подарунок для вчителя.

4. Зоре моя вечірняя, зійди на горою.

варіанти відповідей

1 відокремлений додаток 2 відокремлена обставина 3 вставне слово

4 звертання

1 відокремлений додаток 2 відокремлене означення 3 вставне слово

4 відокремлена прикладка

1 відокремлений додаток 2 відокремлене означення 3 вставне слово

4 звертання

1 відокремлений додаток 2 відокремлена обставина 3 уточнення

4 звертання

Запитання 25

Визначити вид підрядного речення

Хоча до кінця існування Київської держави руська церква залишалась у візантійському підпорядкуванні, вона мала повну внутрішню самоврядність

варіанти відповідей

умови

допусту

часу

причини

способу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест