Підготовка до ЗНО

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 55 разів
30 запитань
Запитання 1

Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

пр..важкий, пр..дбати

пр..бережний, пр..вілля

пр..буття, пр..довгий

пр..здоровий, пр..морозити

Запитання 2

Виділене слово вжите в прямому значенні в реченні


варіанти відповідей

Холодні осінні тумани спускають на землю мокрі коси.


У чужу душу не влізеш.


Умивається сльозами убога земля.


Приходять друзі, виринають у пам’яті спогади.

Запитання 3

Лексичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

скасувати конференцію


являється прикладом


непридатний до вжитку


зважати на правила

Запитання 4

Простим є речення

варіанти відповідей

Далеко чути звуки, гучно линуть голоси.


Пташині зграї злітають високо в небо, і від того здіймається вітер.


Ясної тихої днини кружляє над землею, сідає на обличчя павутиння.


Осінь не забарилася, бо закони природи невблаганні.

Запитання 5

Синонімом до слова збагнути є

варіанти відповідей

розгубитися

зрозуміти


розбагатіти


зібгати

Запитання 6

Потребує редагування речення

варіанти відповідей

Щоб оглянути якнайбільше пам’ятних місць Харкова, заздалегідь знайдіть та ознайомтеся з переліком екскурсій.


Під’їхавши до Кам’янця, ми побачили обриси середньовічного міста й почули шум сучасної автостради.

У кожному екскурсійному бюро Львова з гостями міста працюють досвідчені та комунікабельні гіди.

Екскурсоводи розкажуть про музеї Переяслава-Хмельницького німецькою, польською та іспанською мовами.

Запитання 7

Немає частки в рядку

варіанти відповідей

навряд чи це можливо

нехай кожен наведе приклад


тільки не змушувати


синіти, наче море


Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання


(1)У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2)Вдивляючись щороку в очі юнаків і дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3)Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4)У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5)Як її, зрештою, створити?



Орфографічна помилка допущена в написанні слова

варіанти відповідей

життєвому

проводжаю

сонце

сердцевина

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання


(1)У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2)Вдивляючись щороку в очі юнаків і дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3)Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4)У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5)Як її, зрештою, створити?



Пунктуаційна помилка допущена в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

п’ятому

Запитання 10

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1)У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2)Вдивляючись щороку в очі юнаків і дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3)Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4)У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5)Як її, зрештою, створити?


Вставним словом ускладнене речення

варіанти відповідей

перше

друге

третє

п’яте

Запитання 11

Допущена помилка в правописі особових закінчень дієслів у рядку

варіанти відповідей

шлють, варють

біжать, відчувають


глянемо, мовчимо


гоїш, сивієш

сушите, будуєте


Запитання 12

М’який знак НЕ пишеться в усіх словах рядка

варіанти відповідей

міл..ярд, ойкан..ня, мен..ший


безбат..ченко, змагаєш..ся, віс..сю


Уман..щина, Поділ..ля, Бат..ківщина


кин..мо, ріж..мо, насип..мо

ін..ший, жен..шень, спіл..чанський


Запитання 13

Закінчення  у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку


варіанти відповідей

Харків, вольт, язик

фонтан, кір, займенник

квартал, табун, хліб

десяток, нарцис, маневр

Крим, Львів, Миргород

Запитання 14

Обставина причини є в реченні

варіанти відповідей

Брат навчився керувати автомобілем.


Поранений солдат побілів від болю.


Мандрівники були вже дуже далеко від домівки.

Шляхи засипаючи, завиває лютнева хуртовина.


Читаючи підручник, робіть нотатки.


Запитання 15

Поширене означення не відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Балка вкрита садками вилась попід горою.


Птахолови минали березовий гай пронизаний пасмами світла.


Невідомий нікому я сідаю на лавку слухаю і дивлюся.


Блискучий та легкий сніг здається падає прямо на серце.


Усіяна колосками земля пахне літом.


Запитання 16

Перед однорідними членами речення потрібно ставити двокрапку, а після них – тире в реченні (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Є місцевості веселі радісні є похмурі тривожні й недобрі місця.


Скрізь на вершечку стрілецької гори на пагорбах і видолинках панувала тиша.

Земля і місяць вишні і тополі і тиша в тиші і тумани в полі усе в чеканні.


Летиш і милуєшся всім і сріблястою нехворощю і ворохами золотими на токах.


Із сивої давнини існували на землі чотири доброчесності а саме мудрість правосуддя стійкість вірність.


Запитання 17

Граматична помилка допущена в реченні

варіанти відповідей

Коли я виходив з дому, мене засліпило яскраве сонце.


Виходячи з дому, мене засліпило яскраве сонце.

Яскраве сонце засліпило мене, коли я виходив з дому.


Виходячи з дому, я мружився від яскравого сонця.


Коли світило яскраве сонце, я вийшов з дому.


Запитання 18

Установіть вид односкладного речення:


Кругом гомоніли, вешталися, лагодилися до чогось.

варіанти відповідей

означено-особове

неозначено-особове

узагальнено-особове

безособове

називне

Запитання 19

Установіть вид односкладного речення:


З гармат по горобцях не стріляють.

варіанти відповідей

означено-особове

неозначено-особове

узагальнено-особове

безособове

називне

Запитання 20

Установіть вид односкладного речення:


Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати.

варіанти відповідей

означено-особове

неозначено-особове

узагальнено-особове

безособове

називне

Запитання 21

Установіть вид односкладного речення:


Буду хлібом і цвітом ділитись, відчиняти ворота гінцям.

варіанти відповідей

означено-особове

неозначено-особове

узагальнено-особове

безособове

називне

Запитання 22

Установіть вид односкладного речення:


І дощ, і сніг, і той зимовий вітер.

варіанти відповідей

означено-особове

неозначено-особове

узагальнено-особове

безособове

називне

Запитання 23

Рядки


Вергілій, бач, не нам був рівня,

А видно, що начухав тім’я,

Поки дрібненько описав


є в

варіанти відповідей

бурлескно-травестійній поемі

сатиричній комедії


ліричній драмі


драмі-феєрії


романі у віршах

Запитання 24

Підзаголовок «Хроніка 1663 року» має твір


варіанти відповідей

Панаса Мирного


Пантелеймона Куліша


Михайла Коцюбинського

Ольги Кобилянської


Тараса Шевченка


Запитання 25

Образ селянина, який у пошуках правди став злочинцем, змальовано у творі

варіанти відповідей

«Чорна рада»


«Тигролови»


«Тіні забутих предків»


«Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

«Я (Романтика)»


Запитання 26

На репродукції зображено урочище, згадане у творі

варіанти відповідей

Івана Котляревського

Миколи Хвильового

Тараса Шевченка

Павла Тичини

Олександра Довженка

Запитання 27

Лозов’ягін – справжнє прізвище автора


варіанти відповідей

пригодницького роману

роману в новелах

усмішки

кіноповісті

неокласичного сонета

Запитання 28

Рядки Юрія Іздрика


ніч така місячна зоряна ясная

видно хоч голки збирай

зоряні війни здаються невчасними

вчасним здається рай


ілюструють пародійну гру з чужими текстами, характерну для

варіанти відповідей

неоромантизму

імпресіонізму

експресіонізму

постмодернізму

неокласицизму

Запитання 29

Послідовність розгортання подій твору «Лісова пісня» дотримано в рядку

варіанти відповідей

Лукашева сопілка будить Мавку – Килина з Лукашем жнуть жито – Марище забирає Мавку – зустріч Лукаша із загубленою Долею

Килина з Лукашем жнуть жито – Марище забирає Мавку – Лукашева сопілка будить Мавку – зустріч Лукаша із загубленою Долею


Лукашева сопілка будить Мавку – зустріч Лукаша із загубленою Долею – Килина з Лукашем жнуть жито – Марище забирає Мавку

Лукашева сопілка будить Мавку – Марище забирає Мавку – Килина з Лукашем жнуть жито – зустріч Лукаша із загубленою Долею

Марище забирає Мавку – зустріч Лукаша із загубленою Долею – Лукашева сопілка будить Мавку – Килина з Лукашем жнуть жито


Запитання 30

В уривку «За царського режиму, як свідчать дореволюційні рибалки-письменники, сом важив до чотирьохсот кілограмів, ковтав собак і ведмедів. Можливо, що з розвитком рибальства сом важитиме тонну і ковтатиме симентальських бугаїв і невеличкі буксирні пароплави» основним художнім засобом є

варіанти відповідей

алегорія

гіпербола

персоніфікація

паралелізм

порівняння

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест