підсумкова контрольна робота

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 144 рази
12 запитань
Запитання 1

Літературна мова — це:  


варіанти відповідей

А народна мова, якою користуються на певній території;

 Б мова, що є засобом письмового й усного спілкування нації;

 В унормована мова суспільного спілкування, зафіксована в писемній та усній практиці;

 Г мова художнього стилю мовлення.

Запитання 2

Стилістика мови… 


варіанти відповідей

А є сукупністю мовленнєвих дій, кожна з яких має мету, що випливає із загальної цілі спілкування;

Б вивчає реалізацію стилістичних ресурсів мови залежно від мовленнєвої ситуації;

В вивчає стилістичні ресурси всіх мовних рівнів: лексики, фразеології, морфології, синтаксису;

 Г включає поняття синонімії і варіативності.

Запитання 3

Укажіть правильне твердження. 


варіанти відповідей

 А Граматична основа — це частина речення. Складається з підмета і присудка.

 Б Присудок — головний член речення, що виражає ознаку, приписувану підметові. 

 В Простим є присудок, який виражений дієсловом.

 Г У ролі іменної частини складеного присудка можуть бути будь-які частини мови, окрім особливих форм дієслова.

Запитання 4

Укажіть речення, у якому неправильно розставлено розділові знаки. 


варіанти відповідей

А Жайворонок з’явився до тепла, а зяблик — до холоду.

Б Мене все життя ваблять, і хвилюють зорі, місяць, ніч…

 В У темному гаю, в зеленій діброві, на припоні коні отаву скубуть, сідлані коні, вороні, готові .

Г Весь час чарівний, барвистий світ мінився.

Запитання 5

6.     Зазначте речення з відокремленими прикладками.  


варіанти відповідей

А А він шугав між блакитним небом і зеленим морем….

Б Стоять в шинелях, забрьохані, без шапок…

В Другий сусід мій, Григорій Шиян, вирішив не покидати своєї хати .  

 Г Стукнувшись об пом’яті, ніби пошматовані зубами, дошки помосту,

Запитання 6

До якого виду належить речення Солі одержують за допомогою хімічних   реакцій?   


варіанти відповідей

 А Означено-особове речення. 

 Б Неозначено-особове речення. 

 В Узагальнено-особове речення. 


 Г Безособове речення.

Запитання 7

Складним є речення:


варіанти відповідей

А Верби, схилившись над тихим Дінцем, розчісують коси зелені.

Б На заході ще жевріло небо, а в степу вже заходила ніч.

В Липневий день мандрує пішки, казки нашіптує малечі.

Г Пішла дорога то маленькими сосновими лісками, то боло­тами, то полями.

Запитання 8

Визначте складнопідрядні речення:


варіанти відповідей

А Не видно і самого океану з височини, а тільки гори хмар, то снігових, то сивих, то блакитних. (М.Рильський).

Б Якщо сьогодні я прийду до неї, вона мене в Александрію візьме (Леся Українка).

В Орел мухи не ловить, а слон за мишею не ганяється (Народна мудрість).

Г Людина відчуває свою слабкість тоді, коли її покидають надії (Б. Харчук)

Запитання 9

 Тире потрібно поставити між частинами складносурядного ре­чення (розділові знаки не розставлено):


варіанти відповідей

А Сині роси зблискували на травах і сонце купалося на левадах.

Б Десь у хлібах кричав перепел і туман стелився од річки.

 В На хвилину раптом стихли голоси і спинилися тіні.

Г Хвилина ще і схід розпише в сліпучі барви небосхил.

Запитання 10

Складносурядне речення утвориться, якщо до речення «Зранку ми

   почали непокоїтися…» об­рати продовження:

           

варіанти відповідей

  А так що настрій зіпсувався на цілий день;

 Б проте погода посприяла нам і цього разу;

 В й обговорювати можливі перешкоди;

 Г передчуваючи серйозні ускладнення.

Запитання 11

 Не слід ставити коми між частинами складносурядного ре­чення (розділові  знаки не розставлено):


варіанти відповідей

 А Рясніє дощ і падає лункіше м’яких краплин розмірене биття.

 Б Знову яблуні буйно цвітуть і лунає знайомий мотив.

 В Грім одгримів і солодкою млостю спокою віє од цвіту вишень і сирої землі.

 Г Вишневі зацвіли сади і сніг пахучий падає на воду.

Запитання 12

Складнопідрядне речення з підрядним означальним:


варіанти відповідей

 А Рідну пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

 Б А доки є пісня, нікому не вдасться захмарити небо моєї душі.

 В Духовність — озонова пелюстка, що так бережно огортає планету й не дає зруйнувати життя.

 Г Народе мій, як добре, що ти у мене є на світі. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест