Пiдготовка до ЗНО (№ 9)

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Математика, 11 клас
Тест виконано: 141 раз
24 запитання
Запитання 1

Розв'яжiть рiвняння (21 – 11х) : 78 = 9/13

варіанти відповідей

6 913

1 111

–3

3

–6 911

Запитання 2

Розв'яжiть нерiвнiсть: х² – 14х + 49 > 0.

варіанти відповідей

(–∞; 7)∪(7; ∞)

(–∞; –7)∪(7; ∞)

(–∞; ∞)

(7; ∞)

(–7; ∞)

Запитання 3

Обчислiть: 2√2sin 8 cosπ8.

варіанти відповідей

√22

2

1

√2

–1

Запитання 4

З наведених чисел укажiть найбiльше.

варіанти відповідей

ctg 83°

ctg 82°

ctg 99°

ctg 100°

ctg 79°

Запитання 5

Знайдiть область визначення функцiï у = √(х – 1) – √(4 – 2х)

варіанти відповідей

(1; 2)

[2; ∞)

[–2; 1]

[1; 2]

[1; ∞)

Запитання 6

Розв'яжiть нерiвнiсть (⅔)х < 5116

варіанти відповідей

(–4; ∞)

(–∞; –4)

(–∞; 4)

(4; ∞)

(–¼; ∞)

Запитання 7

Обчислiть log425, якщо log25=a.

варіанти відповідей

4a

a

a4

2a

Запитання 8

Знайдiть похiдну функцiï у = 3sin7x

варіанти відповідей

3cos7x

–3cos7x

–21cos7x

21cos7x

37cos7x

Запитання 9

Знайдiть первiсну для функцiï ƒ(x) = 3cos²x, графiк якоï проходить через точку А(π4; 2).

варіанти відповідей

3tgx – 1

–3tgx + 5

3ctgx – 1

3tgx – 3 + √3

–3ctgx + 5

Запитання 10

Яку з наведених прямих не перетинає графiк функцiï y = (4–x)x?

варіанти відповідей

у = 0

у = 1

у = 2

у = –1

у = –2

Запитання 11

До графiка функцiï ƒ(x) = e2–x у точцi х₀ = 2 проведена дотична. Знайдiть кут нахилу дотичноï до додатного напряму осi абсцис у точцi х₀.

варіанти відповідей

120°

150°

45°

135°

Запитання 12

У трикутнику АВС ∠А = 80°, ∠С = 40°, ВК – бiсектриса кута В. Знайдiть градусну мiру кута АКВ.

варіанти відповідей

50°

70°

80°

10°

110°

Запитання 13

Рiвнобiчна трапецiя описана навколо кола. Основи трапецiï дорiвнюють 16 см i 36 см. Обчислiть радiус кола.

варіанти відповідей

13 см

12 см

5 см

24 см

26 см

Запитання 14

Медiана, проведена до гiпотенузи прямокутного трикутника, дорiвнює 14 см. Обчислiть площу круга, в який вписали цей трикутник.

варіанти відповідей

49π см²

784 см²

28π см²

196π см²

14π см²

Запитання 15

Сторони паралелограма 6 см i 8 см утворюють кут 135°. Обчислiть площу паралелограма.

варіанти відповідей

24 см²

24√2 см²

12√2 см²

14√2 см²

48√2 см²

Запитання 16

При якому значеннi х вектори з координатами (х+1; –4) i (–2; 3) будуть перпендикулярними?

варіанти відповідей

123

–5

2

–6,5

–7

Запитання 17

Верхнi кiнцi двох вертикальних стовпiв, якi знаходяться на вiдстанi 12 м один вiд одного, з'єднали поперечкою, довжина якоï 13 м. Висота одного стовпа 4 м. Знайти висоту другого стовпа

варіанти відповідей

8 м

12 м

15 м

9 м

14 м

Запитання 18

В основi прямоï призми лежить ромб з дiагоналями 3 см i 4 см. Висота призми 5 см. Обчислiть площу повноï поверхнi призми.

варіанти відповідей

62 см²

56 см²

74 см²

37 см²

31 см²

Запитання 19

Знайдiть довжину сторони основи правильноï трикутноï пiрамiди з об'ємом 4√3 i висотою 3.

варіанти відповідей

2√2

4√33

4

6

8

Запитання 20

Квадрат спроектовано на площину, яка утворює з площиною квадрата кут 30°. Площа проекцiï квадрата дорiвнює 8√3. Знайдiть сторону квадрата.

варіанти відповідей

8√3

8

4

2√3

6

Запитання 21

Висiяне на дiлянцi насiння дає паростки за законом арифметичноï прогресiï. Вiдомо, що в перший день з'явилось 5 паросткiв, а вже наступного дня на 8 бiльше. Скiльки паросткiв з'явилось на дiлянцi за 10 днiв?

варіанти відповідей

130

250

336

410

iнша вiдповiдь

Запитання 22

Знайти множину значень функцiï ƒ(х) = (sin x + cos x)2

варіанти відповідей

[1; 2]

[0; 2]

[0; 1]

[–1; 1]

iнша вiдповiдь

Запитання 23

Областю визначення перiодичноï функцiï y = ƒ(x) з перiодом Т = 9 є множина всiх дiйсних чисел. На промiжку (–5; 4] функцiя задана формулою ƒ(х)=19–х3. Обчислiть ƒ(5).

варіанти відповідей

83

96

10

–106

iнша вiдповiдь

Запитання 24

Суму чисел, якi утворюють арифметичну прогресiю, можна обчислити за формулою Sn = 3n2 – n. Знайти рiзницю арифметичноï прогресiï.

варіанти відповідей

10

8

6

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест