Повторення вивченого

Додано: 13 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 771 раз
27 запитань
Запитання 1

1. Правильну вимову відображає транскрипція слів у рядку

варіанти відповідей

А різьбяр [р'ізб,а´р], дівчата [д'іфча´та] 

Б кукурудза [кукуру´дза], клинок [клино´к] 

В фюзеляж [ф'узеил'аш], підживити [п'іджиеви´тие

Г зшиток [ш:и´ток], безжурний [беиж:у´рнией] 

Д бур'ян [бур,ан], аґрус [а´ґрус]


Запитання 2

2. Правильну вимову відображає транскрипція слів у рядку


варіанти відповідей

А голубка [гоулу´бка], кишеня [киеше´н'а]

Б пісня [пі´сн'а], дзиґа [дзи´ґа]

В кожух [кужу´х], сміється [с'м'ійє´т'с'а]

Г казка [ка´ска], дуб [ду´п]

Д вогко [во´ґко], поріг [пор'і´г]


Запитання 3

3. Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка


варіанти відповідей

А коритце, доріжка, легкий 

Б робиться, стежка, розчин

В солодко, близько, перемогти 

Г (на) грушці, рюкзак, просьба 

Д покажчик, швидко, вогкість

Запитання 4

4. Неправильно наголошено слово в рядку


варіанти відповідей

А збі´рник

Б прийде´

В тарі´лки

Г барвни´к

Д кажу´

Запитання 5

5. В усіх словах пропущено букву и в рядку

варіанти відповідей

А в..т..р..нар, експ..р..мент, квіт..нь, він..грет 

Б хлоп..ць, трав..нь, чов..н, с..рпанок 

В віт..р, сел..з..нь, літ..ра, с..рота 

Г ст..хати, тр.валий, загв..нтити, л..ман 

Д р..фр..ж..ратор, д..монстрація, р..тмічний, р..торика

Запитання 6

6. Апостроф в усіх словах пишеться в рядку


варіанти відповідей

А М..юнхен, інтерв.ю, рутв..яний

Б кап..юшон, зм...якшити, р..ясно

В ф..юзеляж, к..юре, міл..ярд

Г В..ячеслав, рум..янець, п..янкий

Д комп…ютер, п..юпітр, черв..як

Запитання 7

7. Чергування голосних о, е з і не відбувається в усіх словах рядка


варіанти відповідей

А Михайлів, попіл, чекати, дієслово

Б сторож, студент, вогонь, хорт

В водостік, лід, явір, політ

Г важіль, сік, ведмідь, дзвін

Д тесля, березень, ворон, школа

Запитання 8

8. Помилки в чергуванні у - в допущено в рядку


варіанти відповідей

А ніжитися у хвилях, росла в лісі, жити в Улан-Уде, наш учитель

Б десь у хлібах, займатися у формі, сидіти у вагоні, в Антарктиді

В жити у Львові, день у день, дивитися у вікно, у вісім разів

Г прочитала у журналі; завдання із англійської мови; базар у Одесі; жити в своєму будинку

Д у формі, у двадцять першому сторіччі, пішла в садок, розлягтися в траві


Запитання 9

9. Помилки в чергуванні і - й допущено в рядку


варіанти відповідей

А Марина й Остап, пам'ять і серце, квітли й одцвітали, війна і мир

Б троянди й виноград, купив і подарував, дощ і сніг, ручки й олівці

В здав і забув, помідори й огірки, жоржини й айстри, прийшов і побачив

Г батьки й діти, фрукти й овочі, інститути й університети, Арктика й Антарктика 

Д Ольга і Андрій, пам'ять й серце, на імення Стах, на траві і квітках

Запитання 10

10. Помилки в чергуванні приголосних при їх збігу допущено в рядку

варіанти відповідей

А бряжчати, інтелігентський, прощати, дощаний

Б острозький, птахівництво, боягузтво, Одещина

В кріпацтво, вояцтво, Житомирщина, бузький

Г лейпцизький, солдатський, Словаччина, піщаний

Д оренбургський, ескімоський, печенізький, волохський

Запитання 11

11. Спрощення приголосних на письмі відбувається в усіх словах рядка


варіанти відповідей

А чес…но, зап'яс..ний, піз..но, ус..ний 

Б балас..ний, наміс..ник, капос..ний, участник 

В сер..цевий, щас.ливий, якіс..ний, улес..ливий 

Г тиж...невий, диригентський, ціліс…ний, почес…ний

Д хвас..ливий, рідкіс..ний, масн..ий, невіс..ці

Запитання 12

12. Подовження приголосних в усіх словах відбувається в рядку


варіанти відповідей

А мовлен..я, кошен…я, скоєн…я, прохан..я

Б креслення, корін..я парост..ю, безсмерт..я

В тверджен..я, буйноквіт..я, сторіч.., піддаш.. 

Г безчест..я, клун..я, відкрит…ів, повноліт...я 

Д бездоріж..я, варен..я, засил..я, прохан..я

Запитання 13

13. Літеру о в суфіксах в усіх словах слід писати в рядку


варіанти відповідей

А товариш..вий, марл..вий, деш..вий, макрел..вий

Б глянц..вий, ранц .вий, сланц..вий, марганц..вий

В мигдал..вий, ансамблевий, померанц..вий, гутаперчевий

Г хвощ..вий, шарж...вий, лип..вий, берез..вий

Запитання 14

14. З дефісом пишуться усі слова в рядку


варіанти відповідей

А автоматично/зроблений, автобусно/тролейбусний, внутрішньо/атомний, авто/механік

Б лікар/ендокринолог, баба/яга, льотчик/космонавт, сон/трава

В лісо/степ, генетико/молекулярний, західно/сибірський, транс/європейський

Г режисер/постановник, супер/зірка, асфальто/бетонний, пасажиро/потік

Запитання 15

15. Разом усі слова пишуться в рядку

варіанти відповідей

А матеріально/відповідальний, вище/згаданий, різно/складовий, червоно/чорний 

Б військово/інженерний, шістнадцяти/річчя, кислувато/солодкий, ампер/метр 

В темно/зелений, мало/знайомий, військово/службовець, хлібо/роб

Г право/бережний, карко/ломний, внутрішньо/галузевий, високо/професійний

Запитання 16

16. Разом усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку

варіанти відповідей

А спід/тишка, чим/дуж, на/різно, по/части 

Б на/жаль, волею/не/волею, з/переляку, в/розсип 

В в/нагороду, то/рік, хтозна/що, сто/крат 

Г за/ради, сам/на/сам, по/тихеньку, без/кінця/краю

Запитання 17

17. Усі слова пишуться з великої літери в рядку

варіанти відповідей

А (В,в)сесвітня (Р,р)ада (М,м)иру, (К,к)оліївщина, (Б,б)улонсысий (Л,л)іс, (Н,н)ова (Г,г)вінея 

Б (У,у)країнська (П,п)равославна (А,а)втокефальна (Ц,ц)ерква, (Б,б)удинок (В,в)чителя, (Г,генеральний (П,п)рокурор України, Карл (Д,д)ванадцятий

В (К,к)иєво-(М,м)огилянська (А,а)кадемія, (В,в)овчик-(Б,б)ратчик, (Г,Генеральний (С,с)екретар (В,в)сесвітньої (Р,р)ади (М,м)иру, Річард (Л,л)евовс (С,с)ерце

Г (Н,національний (А,а)віаційний (У,у)ніверситет, (С,с)нілка (О,офіцерів (У,у)країни, (0,о)рден (Д,д)ружби (Н,н)ародів, (В,в)улиця (Л,л)ейтенанта Шмідта

Запитання 18

18. Літеру и слід писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

А пр..оретет, безпр..ц..дентний, матр..ця, с..мбіоз 

Б с..рена, кр..терій, ш…мпанзе, пр..зидент 

В ант„лопа, хр..зантема, ульт..матум, пр..мітив 

Д ор..гінал, д…формація, д..скомфорт, д..пресія

Запитання 19

19. Помилки у правописі іншомовних слів допущено в рядку


варіанти відповідей

А методика, пацієнт, Флорида, Арктика

Б мозаїка, Горацій, феєрія, Рафаель

В Бразілія, Чілі, Йемен, Жиронда

Г диригент, парфуми, референдум, кавалерія

Д абориген, автентичний, інавгурація, аутодафе

Запитання 20

20. Від контексту залежить написання всіх слів у рядку


варіанти відповідей

А на/зустріч, не/зважаючи на, у/середині, на/дворі

Б про/між, на/перекір, в/поперек, на/при/кінці

В у/зв'язку, на/в/проги, з/переляку, з/гори

Г з/боку, на/сміх, на/славу, до/вподоби

Запитання 21

Текст

Завдання 21-23

(1) У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2) Вдивляючись щороку в очі юнаків та дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3) Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4) У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5) Як її, зрештою, створити?

21. Орфографічна помилка допущена в написанні слова

варіанти відповідей

А життєвому

Б проводжаю

В сонце

Г сердцевина

Запитання 22

Текст

Завдання 21-23

(1) У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2) Вдивляючись щороку в очі юнаків та дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3) Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4) У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5) Як її, зрештою, створити?

22. Пунктуаційна помилка допущена в реченні

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 5

Запитання 23

Текст

Завдання 21-23

(1) У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2) Вдивляючись щороку в очі юнаків та дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3) Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4) У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5) Як її, зрештою, створити?

23. Вставним словом ускладнене речення

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 5

Запитання 24

24. Допущена помилка в правописі особових закінчень дієслів у рядку


варіанти відповідей

А шлють, варють

Б відчувають, біжать

В глянемо, мовчимо

Г сивієш, гоїш

Запитання 25

25. Граматичний зв’язок порушений у словосполученні


варіанти відповідей

А працювати щосереди

Б вищий мене

В розповідати про іспит

Г вірний собака

Запитання 26

26. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні


варіанти відповідей

А Вибач мені за/те, що була неввічлива.

Б То/ж не дівчина, а справжній вихор.

В Ранні птахи сповістили про/те, що займається новий день.

Г Як/би не переймався, балачками визнання не здобудеш.

Д Як/би знали, не те б заспівали.

Запитання 27

27. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).

Кожен користувач Siri або Alexa,(1) очевидно,(2) знає,(3) що цифрові помічники не завжди правильно трактують команди власників гаджетів:(4) програмам не вистачає визначеної психологами «теорії розуму» –(5) уміння розпізнавати емоції,(6) думки та наміри людей

НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

А коми 1, 2 – при вставному слові

Б кома 3 – перед підрядною частиною складного речення

В двокрапка 4 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком

Г тире 5 – на місці пропущеного члена речення

Д кома 6 – при однорідних членах речення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест