Текст
(1) Минали дні, а дощів, так довго очікуваних, не/було. (2) Не/лише сонце, але й усе небо палало, дихало спекою. (3) Степи поступово втрачали свої яскраві барви, свою весняну [...] свіжість. (4) Повітря було наскрізь сухе, не/випадала навіть роса на світанку. (5) Із-за обрію тихо виткнувся ріжечок ледве помітної, синьої хмари, що не/забаром уже закрив собою величезний сектор неба.
На місці пропуску в третьому реченні має бути слово
Текст
(1) Минали дні, а дощів, так довго очікуваних, не/було. (2) Не/лише сонце, але й усе небо палало, дихало спекою. (3) Степи поступово втрачали свої яскраві барви, свою весняну [...] свіжість. (4) Повітря було наскрізь сухе, не/випадала навіть роса на світанку. (5) Із-за обрію тихо виткнувся ріжечок ледве помітної, синьої хмари, що не/забаром уже закрив собою величезний сектор неба.
У знахідному відмінку в тексті вжито іменник
Текст
(1) Минали дні, а дощів, так довго очікуваних, не/було. (2) Не/лише сонце, але й усе небо палало, дихало спекою. (3) Степи поступово втрачали свої яскраві барви, свою весняну [...] свіжість. (4) Повітря було наскрізь сухе, не/випадала навіть роса на світанку. (5) Із-за обрію тихо виткнувся ріжечок ледве помітної, синьої хмари, що не/забаром уже закрив собою величезний сектор неба.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прикметник із суфіксом ськ- утворяться від усіх іменників у рядку
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Позначте рядок, у якому всі дієприкметники з НЕ пишуться РАЗОМ
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
Букву в треба писати на місці обох пропусків рядка
Позначте рядок, у якому всі іменники іншомовного походження належать до жіночого роду
Правильно вжито дієслівну форму в реченні
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні
Складним є речення
Позначте речення, у якому між підметом і присудком треба поставити тире (розділові знаки пропущено)
Позначте словосполучення, яке потребує редагування
Спільнокореневим до слова «сонний» є
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Зазвичай останнє, що я роблю, вимикаючи комп’ютер, видаляю історію пошуків, хай би що шукав.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Зазвичай останнє, що я роблю, вимикаючи комп’ютер, видаляю історію пошуків, хай би що шукав.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Зазвичай останнє, що я роблю, вимикаючи комп’ютер, видаляю історію пошуків, хай би що шукав.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Зазвичай останнє, що я роблю, вимикаючи комп’ютер, видаляю історію пошуків, хай би що шукав.
Визначте вид підрядної частини у реченні:
Вона бачила ці береги, коли вони були ще зовсім пустельні.
Визначте вид підрядної частини у реченні:
Якщо ти усміхнешся світу, він відповість посмішкою.
Визначте вид підрядної частини у реченні:
У світі слів немає випадкових, хоча вони й століттями мовчать.
Визначте вид підрядної частини у реченні:
Спинюся я і довго буду слухать, як бродить серпень по землі моїй.
Доберіть український відповідник до іншомовного слова:
фактор
Доберіть український відповідник до іншомовного слова:
критерій
Доберіть український відповідник до іншомовного слова:
лозунг
Доберіть український відповідник до іншомовного слова:
сфера
Рядки
Сонце низенько, вечір близенько,
Вийди до мене, моє серденько!
Ой вийди, вийди, та не барися,
Моє серденько, розвеселися
узято з
Уривок «Зробили вони городок [і] на честь брата їх найстаршого назвали його Києвом. І був довкола гóрода ліс і бір великий, і ловили вони [тут] звірину. Були ж вони мужами мудрими й тямущими і називалися полянами…» узято з твору
Словами
Прийди, милий, подивися, яку терплю муку!
Ти хоть в серці, но од тебе беруть мою руку.
Спіши, милий, спаси мене од лютой напасті!
За нелюбом коли буду, то мушу пропасти
– звертається до коханого
Козацький літопис Самовидця став одним із джерел для написання твору
«Були вони всі три панські й повиростали по панських дворах. Лушня був пана Совинського, а Пацюк та Матня – пана Польського, того самого, що й Чіпчин батько», – сказано про персонажів
Справжнє прізвище автора твору «Мартин Боруля» –
Щезник, мольфар, Чугайстир є персонажами твору
Екзотичну природу Уссурійського краю змалював
В уривку
Тріщить, лящить, мов щелепа, корчма,
й ліщина галуззю стає сторчма.
Це бродить вітер, шуму перший родич…
провідним художнім засобом є
Персонаж з твору, провідною темою якого є:
українізація 1920-х років
Персонаж з твору, провідною темою якого є:
розповідь про щире і вірне кохання
Персонаж з твору, провідною темою якого є:
вимушена еміграція українських селян
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома