Діагностична контрольна робота з української мови для 11 класу

Додано: 22 вересня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 445 разів
12 запитань
Запитання 1

Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку






варіанти відповідей

А листати сторінки улюбленої книги

Б зранку забули відкрити вікно

В дивовижна пам’ятка природи

Г відноситися з повагою до друзів

Запитання 2

Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку

варіанти відповідей

А Валентинівна, Аркадіївна, Ігорівна

Б Васильович, Миколайович, Юрієвич

В Олексіївна, Дмитрівна, Олександрівна

Г Якович, Святославович, Анатолійович

Запитання 3

Правильно написано всі слова в рядку

варіанти відповідей

А скасований, розтривожений, безтурботний, припинений

Б схвалення, безапеляційний, розмовний, преморожений

В безконтактний, призвісько, розрекламований, списаний

Г пресмачний, сфотографований, безмірний, росщеплений

Запитання 4

На другий склад падає наголос у слові

варіанти відповідей

А начинка

Б позначка

В травестія

Г рівнина

Запитання 5

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А Коли мама Ілона Маска переїхала з дітьми до Канади, їй довелося працювати і вдень і вночі.

Б До речі, жінка ніколи не набридала дітям нудними повчаннями щодо навчання й роботи.

В Вона намагалася бути для родини прикладом в усьому, хоча тепер зауважує, що успіх дітей - лише їхня заслуга.

Г Мати зрідка допомагала дітям, не маючи вільного часу і тому вони досягли всього самостійно.

Запитання 6

Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ

варіанти відповідей

А родовище

Б вовчище

В попелище

Г сховище

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А другому

Б третьому

В п’ятому

Г шостому

Запитання 8

Кому перед виділеним словом треба поставити в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А Забудькуватість чомусь завжди сприймають як грім з ясного неба.

Б Спогади традиційно трактують як пасивний розпад інформації.

В Поступово окремі наші спогади справді вигорають як чорнило на сонці

Г Пам’ять визначають як властивість мозку діяти за певним стереотипом

Запитання 9

У прямому значенні вжито всі прикметники в рядку

варіанти відповідей

А гострий біль, минулі роки, живильна вода

Б глибоке озеро, золоте слово, жорсткий матрац

В шовкова хустка, теплі спогади, ясне небо

Г дитячі голоси, свіжий хліб, настільна лампа

Запитання 10

Суфікс -ик- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ

варіанти відповідей

А вузлик

Б лірик

В коник

Г столик

Запитання 11

Порушено норму узгодження прикметника з іменником у рядку

варіанти відповідей

А щаслива путь

Б струнка фрау

В учена ступінь

Г смачна івасі

Запитання 12

Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А надвечір..я, в..юниться, сором..язливий

Б св..яткування, з..єднання, ластів..ятко

В фортеп..яно, р..ясненький, черв..ячок

Г під..язиковий, медв..яний, кур..єрський

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест