Спростіть вираз (а-3)-4∶а-20
Уміст олова у сплаві становить 40%. Скільки грамів олова у 300г такого ж сплаву?
Знайдіть невідомий член пропорції 12 : 10 = х : 5.
У класі 12 дівчаток, що становить 60% всіх дітей. Скільки дітей у класі?
Ціна товару дорівнює 64 грн. Після зниження ціни товар коштував 56 грн. На скільки відсотків було знижено ціну?
Для виготовлення 15 деталей, токареві знадобилось 5 кг матеріалу. Скільки кілограм матеріалу знадобиться токареві для виготовлення 18 деталей?
Розташуйте у порядку спадання числа a = 11/24, b = 7/18, c = 17/36
Спростіть вираз 0,3а6 : (3а2)
Установіть відповідність між пропорціями (1-3) та значеннями їх невідомих членів(А-Д)
1. х:5=2,2:121
2. 6/х=2/3
3. 7/4:2/3= х: 16/7
А 11; Б 9; В 6,5; Г 6; Д 1/11.
Початкова вартість сукні становила 144 грн. Внаслідок уцінення ціна зменшилась на 20%.
1.Обчисліть вартість сукні після уцінення
2.Скільки відсотків становить початкова ціна сукні від її вартості після уцінення?
У класі 30 учнів, із них 10 % відсутні. Скільки присутніх учнів?
Обчисліть 918 : 2712
Обчислити
-3,5*2*(-2,1)
Знайти значення виразу 13- с2, якщо с = -4
Обчислити зручним способом:
- 2,7 ⋅ 34,5 + 12,7 ⋅ 34,5
Виконайте дії
(-5,16+5,09)*(3,5-4)
У якому з наведених випадків моження чисел виконано неправильно?
Обчисли вираз, обираючи зручний порядок дій
-2,8 • 0,5 • (-2) • (-4)
Який результат дістанемо, застосувавши розподільний закон множення для обчислення виразу (0,03 + 2,5) · 0,4?
Яке з поданих чисел дістанемо, застосувавши розподільний закон
множення до виразу (12,5 + 0,1) · 0,8?
Щоб поділити десятковий дріб на 0,1; 0,01; 0,001 і т.д. треба в діленому перенести кому на стільки знаків...
Щоб поділити десятковий дріб на числа 10, 100, 1000 і т.д. треба в діленому перенести кому на стільки знаків ....
Обчисліть:
168,235:0,01
Яке число у 10 разів більше за число 0,1?
Знайдіть корені рівняння 5 +3(2у - 1) = 2(у - 3)
Розв'яжіть рівняння 7(х + 2) = -14
Зведіть подібні доданки:
6а - 5а + 8а -7а;
Розкрити дужки:
(-2,8+13)-(-5,6+2,8)+(2,8-13);
Перше число в 3 рази більше за друге. Якщо від першого числа відняти 11, а до другого додати 3, то отримаємо рівні результати дій. Знайдіть задані числа.
Два автобуси виїхали із двох міст одночасно назустріч один одному. Відстань між містами 250 км. Швидкість першого автобуса на 5 км/год менша від швидкості другого. Знайдіть швидкість кожного автобуса, якщо зустрілися вони через 2 год.
Укажіть лінійне рівняння, що має безліч розв'язків
Розв’яжіть рівняння:
0,3(4 – 2х) – 0,5(3х - 4)= 0,1(8 - х)
Укажіть лінійне рівняння, яке не має розв'язків
Скільки коренів може мати лінійне рівняння?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома