Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.
Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.
Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.
Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.
Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.
Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.
Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.
Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.
Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.
Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (34)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (35) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (36) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (37) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (38) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.
Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.
Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.
Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.
Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.
Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.
Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.
Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.
Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.
Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.
З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.
З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.
З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.
З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.
З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.
Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.
Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.
Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.
Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.
Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.
Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.
Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.
Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.
Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.
Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.
У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.
У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.
У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.
У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.
У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.
(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.
(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.
(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.
(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.
(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.
(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.
(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.
(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.
(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.
(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.
(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.
(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.
(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.
(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.
(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома