Підготовка до ЗНО. Українська мова. 10-14 питання

Додано: 31 липня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 239 разів
60 запитань
Запитання 1

Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з про­пусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.

Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.

варіанти відповідей

занурення

заглиблення

пірнання

поринання

Запитання 2

Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з про­пусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.

Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.

варіанти відповідей

реєстр

перелік

список

набір

Запитання 3

Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з про­пусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.

Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.

варіанти відповідей

апатії

антипатії

емпатії

симпатії

Запитання 4

Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з про­пусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.

Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.

варіанти відповідей

етап

обсяг

рівень

щабель

Запитання 5

Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з про­пусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.

Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (34)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (35) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (36) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (37) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (38) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.

варіанти відповідей

джерелах

запасах

засобах

ресурсах

Запитання 6

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

варіанти відповідей

вітальні

передпокої

приймальні

світлиці

Запитання 7

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

варіанти відповідей

людських

людних

людяних

людових

Запитання 8

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

варіанти відповідей

авторитет

лідерство

особливість

популярність

Запитання 9

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

варіанти відповідей

малоосвіченого

недосвідченого

неписьменного

неписемного

Запитання 10

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (6) __ лікаря чи в інших (7) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (8) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (9) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (10) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

варіанти відповідей

секрети

сенсації

сентенції

символи 

Запитання 11

Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.

варіанти відповідей

забезпечуваності

безпечності

безпеки

забезпечення

Запитання 12

Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.

варіанти відповідей

сформувати

сформулювати

оформити

створити

Запитання 13

Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.

варіанти відповідей

учбових

навчаючих

начальних

предметних

Запитання 14

Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.

варіанти відповідей

досвідченістю

освіченістю

знаннями

освітою

Запитання 15

Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи (11) __ якості освіти, щоб (12) __ довіру суспільства до (13) __ закладів, органів управління (14) __ та гарантувати високий рівень (15) __ навчання в школі.

варіанти відповідей

кількості

якості

ясності

ознаки 

Запитання 16

Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.

варіанти відповідей

повторення

чергування

систематизація

об’єднання

Запитання 17

Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.

варіанти відповідей

дотримуватися

додержуватися

триматися

притримуватися

Запитання 18

Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.

варіанти відповідей

здоровенний

правильний

прописаний

здоровий

Запитання 19

Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.

варіанти відповідей

особистісний

власний

персональний

особовий

Запитання 20

Режим дня - це (16)___ годин роботи, відпочинку і сну. Багато хто впевнений, що (17) ___ режиму дня нереально. Але якщо ви вирішили вести (18)___ спосіб життя, складіть (19) ___, раціональний режим, який підійде (20)___.

варіанти відповідей

особливо мені

саме вам

зокрема йому

переважно собі

Запитання 21

З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.

варіанти відповідей

тактильних

тактичних

тактовних

тактових

Запитання 22

З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.

варіанти відповідей

товаришам

недругам

ворогам

опонентам

Запитання 23

З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.

варіанти відповідей

складений

складовий

складаний

розкладений

Запитання 24

З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.

варіанти відповідей

через здоров’я

за станом здоров’я

за здоров’ям

за здоров’ю

Запитання 25

З (21) ___ міркувань Сашко не повідомив (22) ___, чому відмовився транспортувати (23) ___ стіл, оскільки (24) ___ йому заборонялося підіймати щось важче лимонної (25) ___.

варіанти відповідей

шкірки

шкіри

шкоринки

шкірянки

Запитання 26

Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.

варіанти відповідей

початкове

базове

вище

неповне

Запитання 27

Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.

варіанти відповідей

протягом

на протязі

вздовж

впоперек

Запитання 28

Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.

варіанти відповідей

побувати

забувати

набувати

перебувати

Запитання 29

Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.

варіанти відповідей

приймати участь

брати участь

обирати участь

набувати участі

Запитання 30

Кожен має право на якісну інклюзивну освіту, (26) ___ навчання та навчання (27) ___ усього життя, щоб (28)___ навичок, які дають змогу (29) ___ повноцінну у житті суспільства та успішно адаптуватися до змін на ринку (30)___.

варіанти відповідей

роботи

труда

професій

праці

Запитання 31

Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.

варіанти відповідей

правила

права

правопорушення

закони

Запитання 32

Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.

варіанти відповідей

стикаючись

зустрічаючись

перетинаючись

зіштовхуючись

Запитання 33

Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.

варіанти відповідей

навколишнім

поверхневим

зовнішнім

вуличним

Запитання 34

Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.

варіанти відповідей

нація

національність

народність

община

Запитання 35

Здавна українці боронили свої свободи та (31) ___, повсякчас (32) ___ із (33) ____опором та внутрішніми незгодами, у боротьбі народилася і загартувалася єдина (34) ___ сміливих та щирих людей, що (35) ___ у прекрасній країні.

варіанти відповідей

існує

виживає

зубожіє

живе

Запитання 36

У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.

варіанти відповідей

повсякчасному

буденному

святковому

повсякденному

Запитання 37

У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.

варіанти відповідей

виникнути

з’явитись

початись

продовжитись

Запитання 38

У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.

варіанти відповідей

взаєморозуміння

спілкування

реагування

переписування

Запитання 39

У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.

варіанти відповідей

сталевих

стильових

стилістичних

розмовних

Запитання 40

У (36) ___ житті старшокласника чи студента також можуть (37) ___ ситуації ділового (38) ___, при яких необхідне знання (39) ___норм та засобів (40)___ того чи іншого документа.

варіанти відповідей

оформлення

формування

записування

читання

Запитання 41

(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.

варіанти відповідей

за результатом

під час результату

виходячи з результатів

з результату

Запитання 42

(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.

варіанти відповідей

об’єкт

предмет

суб’єкт

істота

Запитання 43

(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.

варіанти відповідей

світило

світло

колір

підсвітку

Запитання 44

(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.

варіанти відповідей

занурені

запливі

впливанні

впливі

Запитання 45

(41) ___ експерименту, можна зробити висновок, що (42) ___ має м’яку однорідну структуру, вільно пропускає (43) ___ і може змінювати ряд своїх параметрів при (44) ___ на нього різниці потенціалів у (45) ___ від 5 до 33 000 В.

варіанти відповідей

масштабі

діапазоні

розмірі

діаметрі

Запитання 46

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.

варіанти відповідей

своїх

їх

їхніх

наших

Запитання 47

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.

варіанти відповідей

згідно

згідно до

відповідно з

відповідно до

Запитання 48

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.

варіанти відповідей

православних

релігійних

церковних

аскетичних

Запитання 49

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.

варіанти відповідей

розраховувати

рахувати

враховувати

втілювати

Запитання 50

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати (46) ___ дітей (47) ___ власних (48) ___ і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають (49) ___ (50) ___ переконання під час організації та реалізації освітнього процесу.

варіанти відповідей

відповідальні

відповідні

відповідаючи

відповідаючі 

Запитання 51

(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.

варіанти відповідей

включення

запровадженняя

залучення

проникнення

Запитання 52

(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.

варіанти відповідей

у час

на час

за час

під час

Запитання 53

(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.

варіанти відповідей

зв’язаних

пов’язаних

поєднаних

скріплених

Запитання 54

(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.

варіанти відповідей

крім

зокрема

задля

включаючи

Запитання 55

(51) ___ здобувачів освіти (52) ___ освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не (53) ___ з реалізацією освітньої програми забороняється, (54) ___ випадків, (55) ___ рішенням Кабінету Міністрів України.

варіанти відповідей

передбачанних

передбачених

прописаних

передбачуваних

Запитання 56

(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.

варіанти відповідей

отримувачі

здобувачі

отримувальники

здобувальники

Запитання 57

(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.

варіанти відповідей

виконувати

здійснювати

створювати

заповнювати

Запитання 58

(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.

варіанти відповідей

освітянської

освітленої

освітньої

учбової

Запитання 59

(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.

варіанти відповідей

порядності

добровольності

доброчесності

доброчинності

Запитання 60

(56) ___ освіти зобов’язані (57) ___ вимоги (58) ___ програми, дотримуючись принципу академічної (59) ___ та, (60) ___ результатів навчання, передбачених стандартом освіти.

варіанти відповідей

домогтися

добитися

долучитися

досягти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест