З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені слова в реченні
(1)Завдяки спонтанному виступу Швейка відпало (2)багато запитань; залишилися (3)тільки найважливіші, відповіді на (4)які мали підтвердити попередню думку про нього.
(1)Завдяки
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені слова в реченні
(1)Завдяки спонтанному виступу Швейка відпало (2)багато запитань; залишилися (3)тільки найважливіші, відповіді на (4)які мали підтвердити попередню думку про нього.
(2)багато
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені слова в реченні
(1)Завдяки спонтанному виступу Швейка відпало (2)багато запитань; залишилися (3)тільки найважливіші, відповіді на (4)які мали підтвердити попередню думку про нього.
(3)тільки
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені слова в реченні
(1)Завдяки спонтанному виступу Швейка відпало (2)багато запитань; залишилися (3)тільки найважливіші, відповіді на (4)які мали підтвердити попередню думку про нього.
(4)які
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
(1)аж
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
(2)той
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
(3)хоч
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
(4)перла
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Погожі дні, здається можна перелічити на пальцях, вони постають (2)у споминах екзотичними, майже нереальними (3)слайдами, тому що (4)їх було небагато.
(1)Погожі
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). (1)Погожі дні, здається можна перелічити на пальцях, вони постають (2)у споминах екзотичними, майже нереальними (3)слайдами, тому що (4)їх було небагато.
(2)у
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Погожі дні, здається можна перелічити на пальцях, вони постають (2)у споминах екзотичними, майже нереальними (3)слайдами, тому що (4)їх було небагато.
(3)слайдами
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). (1)Погожі дні, здається можна перелічити на пальцях, вони постають (2)у споминах екзотичними, майже нереальними (3)слайдами, тому що (4)їх було небагато.
(4)їх
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)З-поміж (2)безлічі книжок, з якими має справу історія світової літератури, (3)поодиноко виділяються ті, що ввібрали в себе науку віків і мають для народу значення (4)заповітних.
(1)З-поміж
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)З-поміж (2)безлічі книжок, з якими має справу історія світової літератури, (3)поодиноко виділяються ті, що ввібрали в себе науку віків і мають для народу значення (4)заповітних.
(2)безлічі
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)З-поміж (2)безлічі книжок, з якими має справу історія світової літератури, (3)поодиноко виділяються ті, що ввібрали в себе науку віків і мають для народу значення (4)заповітних.
(3)поодиноко
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)З-поміж (2)безлічі книжок, з якими має справу історія світової літератури, (3)поодиноко виділяються ті, що ввібрали в себе науку віків і мають для народу значення (4)заповітних.
(4)заповітних
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Леся Українка (1)вважала найкращим для праці (2)той час, коли все затихало, (3)скоряючись (4)всесильній володарці.
(1)вважала
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Леся Українка (1)вважала найкращим для праці (2)той час, коли все затихало, (3)скоряючись (4)всесильній володарці.
(2)той
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Леся Українка (1)вважала найкращим для праці (2)той час, коли все затихало, (3)скоряючись (4)всесильній володарці.
(3)скоряючись
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Леся Українка (1)вважала найкращим для праці (2)той час, коли все затихало, (3)скоряючись (4)всесильній володарці.
(4)всесильній
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Уже в першій поетичній збірці (1)п’ятнадцятирічний Рильський вільно й (2)вишукано демонструє організацію слова, (3)виявляючи вміння писати ясно (4)й мудро.
(1)п’ятнадцятирічний
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Уже в першій поетичній збірці (1)п’ятнадцятирічний Рильський вільно й (2)вишукано демонструє організацію слова, (3)виявляючи вміння писати ясно (4)й мудро.
А прикменник Б прислівник В числівник Г дієслово (дієприслівник) Д сполучник
(2)вишукано
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Уже в першій поетичній збірці (1)п’ятнадцятирічний Рильський вільно й (2)вишукано демонструє організацію слова, (3)виявляючи вміння писати ясно (4)й мудро.
А прикменник Б прислівник В числівник Г дієслово (дієприслівник) Д сполучник
(3)виявляючи
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Уже в першій поетичній збірці (1)п’ятнадцятирічний Рильський вільно й (2)вишукано демонструє організацію слова, (3)виявляючи вміння писати ясно (4)й мудро.
(4)й
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Чим швидше усвідомимо (1)ми необхідність (2)повернення екосистеми Дніпра в природний стан, тим надійніше забезпечимо умови для нинішніх і (3)прийдешніх поколінь розбудови (4)сталого розвитку.
(1)ми
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Чим швидше усвідомимо (1)ми необхідність (2)повернення екосистеми Дніпра в природний стан, тим надійніше забезпечимо умови для нинішніх і (3)прийдешніх поколінь розбудови (4)сталого розвитку.
(2)повернення
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Чим швидше усвідомимо (1)ми необхідність (2)повернення екосистеми Дніпра в природний стан, тим надійніше забезпечимо умови для нинішніх і (3)прийдешніх поколінь розбудови (4)сталого розвитку.
(3)прийдешніх
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Чим швидше усвідомимо (1)ми необхідність (2)повернення екосистеми Дніпра в природний стан, тим надійніше забезпечимо умови для нинішніх і (3)прийдешніх поколінь розбудови (4)сталого розвитку.
(4)сталого
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Розписування стін хат, (1)а часом і господарських будівеь (2)було дуже популярне (3)на українських землях у давнину, а місцями збереглося й (4)донині.
(1)а
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Розписування стін хат, (1)а часом і господарських будівеь (2)було дуже популярне (3)на українських землях у давнину, а місцями збереглося й (4)донині.
(2)було
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Розписування стін хат, (1)а часом і господарських будівеь (2)було дуже популярне (3)на українських землях у давнину, а місцями збереглося й (4)донині.
(3)на
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Розписування стін хат, (1)а часом і господарських будівеь (2)було дуже популярне (3)на українських землях у давнину, а місцями збереглося й (4)донині.
(4)донині
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Зберігаючи (2)всі традиційні мотиви настінних розписів, петриківський вирізняється (3)розширенням діапазону зображень садових і польових квітів, залученням (4)до узорів мотиву ягід калини.
(1)Зберігаючи
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Зберігаючи (2)всі традиційні мотиви настінних розписів, петриківський вирізняється (3)розширенням діапазону зображень садових і польових квітів, залученням (4)до узорів мотиву ягід калини.
(2)всі
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Зберігаючи (2)всі традиційні мотиви настінних розписів, петриківський вирізняється (3)розширенням діапазону зображень садових і польових квітів, залученням (4)до узорів мотиву ягід калини.
(3)розширенням
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Зберігаючи (2)всі традиційні мотиви настінних розписів, петриківський вирізняється (3)розширенням діапазону зображень садових і польових квітів, залученням (4)до узорів мотиву ягід калини.
(4)до
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово)..
Дзвін (1)випаленої глини пробився з глибин віків до (2)наших днів – епоха неоліту залишила нам (3)у багатьох куточках світу дивовижні зразки кераміки з (4)рельєфним і розписним орнаментом.
(1)випаленої
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово)..
Дзвін (1)випаленої глини пробився з глибин віків до (2)наших днів – епоха неоліту залишила нам (3)у багатьох куточках світу дивовижні зразки кераміки з (4)рельєфним і розписним орнаментом.
(2)наших
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Дзвін (1)випаленої глини пробився з глибин віків до (2)наших днів – епоха неоліту залишила нам (3)у багатьох куточках світу дивовижні зразки кераміки з (4)рельєфним і розписним орнаментом.
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово)..
Дзвін (1)випаленої глини пробився з глибин віків до (2)наших днів – епоха неоліту залишила нам (3)у багатьох куточках світу дивовижні зразки кераміки з (4)рельєфним і розписним орнаментом.
(4)рельєфним
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Колись (2)кожне українське місто мало свою гончарню, але з розвитком потоку втрачалася індивідуальність, (3)народність кожного виробу, про (4)загублену славу їх можна дізнатися тепер лише у фондах музеїв.
(1)Колись
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Колись (2)кожне українське місто мало свою гончарню, але з розвитком потоку втрачалася індивідуальність, (3)народність кожного виробу, про (4)загублену славу їх можна дізнатися тепер лише у фондах музеїв.
(2)кожне
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Колись (2)кожне українське місто мало свою гончарню, але з розвитком потоку втрачалася індивідуальність, (3)народність кожного виробу, про (4)загублену славу їх можна дізнатися тепер лише у фондах музеїв.
(3)народність
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Колись (2)кожне українське місто мало свою гончарню, але з розвитком потоку втрачалася індивідуальність, (3)народність кожного виробу, про (4)загублену славу їх можна дізнатися тепер лише у фондах музеїв.
(4)загублену
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Ми відпочивали на (1)цьому острові (2)третій день, і, (3)чекаючи товариша, який подався в село закупити продуктів, я оглядав усе (4)довкола.
(1)цьому
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Ми відпочивали на (1)цьому острові (2)третій день, і, (3)чекаючи товариша, який подався в село закупити продуктів, я оглядав усе (4)довкола.
(2)третій
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Ми відпочивали на (1)цьому острові (2)третій день, і, (3)чекаючи товариша, який подався в село закупити продуктів, я оглядав усе (4)довкола.
(3)чекаючи
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Ми відпочивали на (1)цьому острові (2)третій день, і, (3)чекаючи товариша, який подався в село закупити продуктів, я оглядав усе (4)довкола.
(4)довкола
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома