Об'єм конуса дорівнює 96 π см2, а радіус основи - 6 см. Знайдіть висоту конуса і площу його поверхні
На відстані 12 см від центра кулі проведено площину. Площа утвореного перерізу дорівнює 64π см2. Знайти радіус кулі та площу її поверхні.
Сторона основи правильної трикутної піраміди дорівнює 16√3 см, а апофема -17 см. Обчисліть висоту піраміди та її об'єм.
На малюнку т. А - це?
Сторони прямокутника дорівнюють 3см і 5см.Знайдіть площу повної поверхні циліндра,отриманого внаслідок обертання цього прямокутника навколо більшої сторони
Діаметр кулі дорівнює 10 см. Знайдіть площу перерізу кулі площиною, віддаленою від центра кулі на 3 см.
Висота конуса дорівнює 6 см, а твірна - 10 см.
Знайдіть площу бічної поверхні конуса.
Висота циліндра дорівнює 8 см, радіус основи — 5 см. На відстані 4 см від осі циліндра паралельно їй проведено площину. Знайдіть площу утвореного перерізу.
Розгортку якого з наведених многогранників зображено на рисунку?
Розгортку якого з наведених многогранників зображено на рисунку?
Визначте кількість граней восьмикутної піраміди.
Скільки всього граней у піраміди, яка має 12 ребер?
Висота правильної чотирикутної піраміди дорівнює 3 см, а сторона основи — 12 см. Знайдіть довжину бічного ребра піраміди.
У правильній трикутній призмі сторона основи дорівнює 3 см, а діагональ бічної грані 5 см. Знайти площу бічної поверхні призми.
Знайти площу бічної поверхні правильної чотирикутної піраміди, сторона основи і апофема якої дорівнюють 8 см.
Бічне ребро прямої чотирикутної призми дорівнює 5 см. Знайти площу бічної поверхні призми, якщо її основою є прямокутник, діагональ якого дорівнює 10 см, а одна зі сторін - 8 см.
Площа повної поверхні куба з ребром 2 см дорівнює
Площа бічної поверхні правильної чотирикутної піраміди зі стороною основи 5 см і апофемою - 3 см, дорівнює:
Знайдіть довжину діагоналі прямокутного паралелепіпеда,
лінійні виміри якого 2см, 4см, 4см
Обчисліть об'єм правильної трикутної призми, бічні грані якої є квадратами, а площа основи дорівнює 9√3см2
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома