Вкажіть загальну формулу насичених одноатомних спиртів
Продовжити твердження. Одноатомні насичені спирти мають вищі температури кипіння, ніж відповідні вуглеводні, внаслідок...
Встановіть відповідність між реагентами та продуктами реакцій.
Реагенти Продукти реакцій
А) СН3СН2ОН → 1) СО + Н2О
Б) СН3ОН + О2 → 2) СН2 =СН2 + Н2О
В) СН3ОН + CuО→ 3) НСНО + Сu + Н2О
Г) СН3ОН + К→ 4) СН3ОК + Н2
5) СО2 + Н2О
Укажіть речовину, з якою фенол взаємодіє, а етанол—ні.
Укажіть ознаку якісної реакції на гліцерол.
Установіть відповідність між формулою речовини та класом сполук, до якого вона належить:
Речовини Клас сполук
А)НСООН 1) альдегіди
Б) СН3ОН 2) вуглеводи
В) С6Н12О6 3) спирти
Г) СН3СНО 4) феноли
5) карбонові кислоти
Позначте речовини, з якими взаємодіє етанова кислота.
Позначте речовину (речовини), що утворюються при взаємодії одноосновної карбонової кислоти зі спиртом.
Вкажіть суму коефіцієнтів у рівнянні взаємодії магнію з етановою кислотою.
Вкажіть моносахариди.
Вкажіть функціональні групи, які входять до складу молекули глюкози
Вкажіть суму коефіцієнтів у реакції утворення глюкози під час фотосинтезу.
Укажіть функціональні групи, які зумовлюють амфотерні властивості амінокислот.
Кольорова реакція білка з концентрованою нітратною кислотою доводить, що...
Складіть рівняння реакції горіння метанаміну. Вкажіть коефіцієнт перед формулою кисню в складеному рівнянні.
Вкажіть якісний реактив на пептидні звязки в молекулах білків
Укажіть, до якого виду волокон належить капрон
Визначте натуральні волокна
Встановіть генетичний ланцюжок утворення етилетаноату.
а) С2Н2 б) СН3СООН в) С2Н4 г) СН3СНО
Виведіть молекулярну формулу вуглеводню за такими даними: масова частка Карбону дорівнює 85,7%. Відносна густина за воднем-21. У відповіді вкажіть суму індексів у сполуці.
Внаслідок спалювання 17,6 г органічної речовини утворилось 35,2 г карбон(IV) оксиду та 14,4 г води. Густина парів цієї речовини за повітрям дорівнює 1,52. Виведіть формулу речовини. У відповіді вкажіть суму індексів у формулі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома