Учитель роздав учням певного класу 72 зошити. Кожен учень отримав однакову кількість зошитів. Якому з поданих нижче чисел може дорівнювати кількість учнів у цьому класі?
Три прямі, що розміщені в одній площині, перетинаються в одній точці (див. рисунок). Визначте градусну міру кута α.
Виразіть у відсотках число 1/5
Сторони трикутника, одна з яких на 8 см більша за другу, утворюють кут 120o, а довжина третьої сторони дорівнює 28 см. Знайдіть периметр трикутника.
У трикутнику АВС точка М — середина сторони ВС, АС=24 см (див. рисунок). Знайдіть відстань d від точки М до сторони АС, якщо площа трикутника АВС дорівнює 96 см2.
Розв’яжіть нерівність log0,5(х-1)>2.
Точка С лежить на осі х прямокутної системи координат і знаходиться на відстані 5 від точки А (-2;4). Відрізок АС перетинає вісь у. Знайдіть координати точки С.
Розв’яжіть систему рівнянь. Якщо (x0;y0) – розв'язок цієї системи, то x0⋅y0⋅=.
Сторона основи правильної чотирикутної піраміди дорівнює 4 см, а об’єм — 64 см3. Знайдіть висоту піраміди.
Визначте для функції f(x)=2х+2 первісну, графік якої проходить через точку (1;4).
У лотереї 10 виграшних білетів і 290 білетів без виграшу. Яка ймовірність того, що перший придбаний білет цієї лотереї буде виграшним?
Задано точки К (0;1;0) і М (0;0;1). Знайдіть координати вектора КМ
Укажіть похідну функції f(x)=x(x3+1).
Яка з наведених точок належить графіку функції y=
Кола із центрами в точках О і О1 мають внутрішній дотик (див. рисунок). Обчисліть відстань ОО1, якщо радіуси кіл дорівнюють 12 см і 8 см.
Арифметичну прогресію (an) задано формулою n-го члена an=4-8n. Знайдіть різницю цієї прогресії.
Сергій і Петро збирали яблука. Сергій зібрав яблук у 5 разів більше, ніж Петро. Яку частину всіх яблук зібрав Петро?
Периметр основи правильної трикутної призми дорівнює 12 см. Визначте площу бічної поверхні цієї призми, якщо її висота дорівнює 6 см.
На рисунку зображено куб ABCDA1B1C1D1. Установіть відповідність між парою прямих (1-4) та їх взаємним розташуванням (А-Д).
Початок речення
1 АС й СС1
2 AB1 і CD1
3 АС й СD1
4 AB1 і C1D
Закінчення речення
А прямі паралельні
Б прямі мимобіжні
В прямі перетинаються й утворюють прямий кут
Г прямі перетинаються й утворюють кут 45o
Д прямі перетинаються й утворюють кут 60o
На рисунках (1-4) зображено графіки функцій, кожна з яких визначена на проміжку [-2;2]. Установіть відповідність між графіком функції (1-4) та властивістю (А-Д), що має ця функція
Запитання
1 рис. 1
2 рис. 2
3 рис. 3
4 рис. 4
Відповідь на запитання
А графік функції не перетинає графік функції y=tgx
Б графік функції є фрагментом графіка функції y=x2-1
В множиною значень функції є проміжок [-1;2]
Г функція спадає на проміжку [-2;2]
Д функція зростає на проміжку [-2;2]
Дві однакові автоматичні лінії виготовляють 16 т шоколадної глазурі за 4 дні. Установіть відповідність між запитаннями (1-4) та правильною відповіддю на нього (А-Д). Уважайте, що кожна лінія виготовляє однакову кількість глазурі щодня.
Запитання
1 Скільки тон шоколадної глазурі дві лінії виготовляють за 3 дні?
2 За скільки днів одна лінія виготовить 16 т шоколадної глазурі?
3 Скільки тон шоколадної глазурі виготовить одна лінія за 2 дні?
4 Скільки таких ліній потрібно для виготовлення 48 т шоколадної глазурі за 4 дні?
Відповідь на запитання
А 2
Б 4
В 6
Г 8
Д 12
Циліндр і конус мають рівні об’єми та рівні радіуси основ. Площа основи циліндра дорівнює 25π см2, а його об’єм — 100π см3. До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
Тіло
1Висота циліндра дорівнює
2 Висота конуса дорівнює
3 Радіус основи циліндра дорівнює
4 Твірна конуса дорівнює
Об’єм
А 4 см
Б 5 см
В 8 см
Г 12 см
Д 13 см
Відстань між двома містами велосипедист долає за 2 години, а пішохід – за 6 годин. Уважайте, що швидкості велосипедиста і пішохода є сталими протягом усього шляху. Визначте відстань між містами (у км), якщо швидкість велосипедиста на 12 км/год більша за швидкість пішохода
Найдіть найменше значення функції y=x3-12x на відрізку [0;3]
Човен проходить 24 км за течією ріки за 5 годин і 12 км проти течії за 3 години. Визначте швидкість течії ріки (у км/год). Уважайте, що власна швидкість човна та швидкість течії незмінні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома