Розв’язання задач з практичної частини повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії. Якщо потрібно, проілюструй розв’язання схемами, графіками, таблицями.
Функцію задано формулою y = 2x - 4
Знайди:
а) значення функції при x = -1 та x = 1;
б) координати точок перетину графіка даної функції з осями координат;
в) значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 6; -4
г) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 5; -3
Доведи тотожність: 6(3b -4) - 5(3b - 11) + 2 = 3b +33
Розв'яжи рівняння: (2 - x)(3 - x) = (x +2)(x - 5);
Мотоцикліст за 3 год долає таку саму відстань, як і велосипедист за 5 год. Чому дорівнює швидкість мотоцикліста, якщо вона на 10 км/год більша за швидкість велосипедиста?
Розв'яжіть систему та вкажіть її розв'язок
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома