Порівняйте числа
0,45 і 0,44
Порівняйте числа
–0,5 і –0,53
Нехай x – довільне число. Порівняйте з нулем значення виразу
2x2 + 3
Якщо a > b і p > 0, то …
Якщо a > b і p < 0, то …
Оберіть правильну нерівність, яку отримаємо, якщо до обох частин нерівності
–5 < 8
додамо –3.
Оберіть правильну нерівність, яку отримаємо, якщо обидві частини нерівності
–4 < 10
поділити на –2.
Відомо, що x > y. Яким знаком треба замінити зірочку, щоб утворилася правильна нерівність
x – 3 * y – 3.
Якщо a < b і c < d, то …
Перемножте почленно нерівності
4 < 7 і 2 < 14.
Оцініть значення виразу xy, якщо
1 < x < 6 і 4 < y < 12.
Який проміжок зображено на малюнку?
Який проміжок зображено на малюнку?
Розв’яжіть нерівність
2 + 3x > 8
Записати розв'язок у ЗОШИТ та надіслати фото!
Розв’яжіть нерівність
1 – 4x ≤ 5
Записати розв'язок у ЗОШИТ та надіслати фото!
Розв’яжіть нерівність
3 – x > 2(4,5 + 2x)
Записати розв'язок у ЗОШИТ та надіслати фото!
Розв’яжіть нерівність
–(3 – 2x) + 2(x + 5) < 1
Записати розв'язок у ЗОШИТ та надіслати фото!
Розв'яжіть систему нерівностей
Знайдіть усі цілі розв'язки подвійної нерівності:
-1,3 < х - 2 ≤ 2,7
Відмітьте, які з чисел є розв'язками системи
Розв’яжіть систему нерівностей
Запишіть у вигляді проміжку
Який з числових проміжків відповідає множині розв'язків системи нерівностей?
Запишіть у вигляді проміжку
Розв'яжіть систему нерівностей:
Розв'яжіть систему нерівностей:
{ х-7 ≥ -2,
х - 2 > 8.
3.Розв'яжіть нерівність: 8(х+1) < - (2-6х)
Знайти усі цілі розв'язки системи нерівностей
Знайдіть найбільше ціле число, що є розв'язком системи
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома