Підсумкова контрольна робота з алгебри за курс 10 класу

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 168 разів
14 запитань
Запитання 1

Серед поданих функцій виберіть непарну

варіанти відповідей
Запитання 2

Область визначення функції 

варіанти відповідей

(-2; 2)

(-∞; -2) і (2; ∞)

[-2; 2]

(-2; ∞)

(-∞; -2) і (-2; ∞)

(-∞; -2] і [2; ∞)

Запитання 3

Спростіть вираз 

варіанти відповідей

а5

а6

а10

а12

а22

а24

Запитання 4

Яке з рівнянь не має розв′язків?


варіанти відповідей
Запитання 5

Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= х2 -3х  у точці з абсцисою  х0=1


варіанти відповідей

ο

-2

-1

2

4

Запитання 6

Знайдіть корені рівняння  

варіанти відповідей
Запитання 7

Подайте у вигляді степеня вираз 

варіанти відповідей

с81

с25

с5

с27

Запитання 8

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

(-∞; -6]

[-6; ∞)

(-∞; 6]

[6; ∞)

R

Запитання 9

Обчисліть sin 2400

варіанти відповідей

1/2

√3/2

-1/2

-√3/2

1

-1

Запитання 10

Установіть відповідність між функцією у(х) (А-Г) та її похідною  у′(х) (1-5).

варіанти відповідей

А3 Б1 В5 Г2

А5 Б1 В4 Г2

А2 Б5 В3 Г4

А1 Б3 В4 Г2

А4 Б2 В3 Г5

А1 Б4 В2 Г3

Запитання 11

Розв′яжіть нерівність 

варіанти відповідей

(-∞; -2] і [5; 7)

[2; 5]

[2; 5] і (7; ∞)

(-∞; 2] і [5; 7)

[5; 7)

(-∞; 2]

Запитання 12

Подайте у вигляді степеня з раціональним показником 

варіанти відповідей

а7/6

а2/3

а2

а1/3

а4/3

а5/6

Запитання 13

Спростіть вираз 

варіанти відповідей

sin 4α

cos 4α

1/sin 4α

1/sin 8α

1/cos 4α

1/cos 8α

Запитання 14

Знайдіть проміжки зростання і спадання та точки екстремуму функції

варіанти відповідей

Зростає [1; ∞), спадає [-3; 1], хmax=-3. xmin=1

Зростає (-∞; -3] і [1; ∞), спадає [-3; 1], хmax=-3. xmin=1

Зростає [1; ∞), спадає [-3; 1], хmax=1. xmin=-3

Зростає (-∞; -3) і (1; ∞), спадає (-3; 1), хmax=-3. xmin=1

Зростає [-3; 1], спадає (-∞; -3] і [1; ∞), хmax=-3. xmin=1

Зростає [-3; 1], спадає (-∞; -3] і [1; ∞), хmax=1. xmin=-3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест