Укажіть рисунок, на якому зображено графік непарної функції
Обчисліть:
Знайдіть похідну функції: y = −ctgx + 2x5
Знайдіть критичні точки функції y = x3/3 - 3x2 + 5x
Розв'яжіть рівняння:
sin2x = 1 ∕ 2.
Установіть відповідність між тригонометричними виразами (1-4) і тригонометричними виразами, що їм тотожно дорівнюють (А-Д)
А. −sinα
Б. 2cosα
В. 0
Г. cosα
Д. sinα
Які з наведених тверджень є правильними?
I. Якщо пряма перпендикулярна до двох прямих, які лежать в одній площині, то ця пряма перпендикулярна до цієї площини.
II. Кут між прямою і площиною - це кут між прямої та її проекцією на цю площину.
III. Через пряму і точку, що їй не належить, можна провести єдину площину.
Знайдіть відстань від точки N (−4; 2; 3) до площини OYZ.
Знайдіть скалярний добуток векторів m (−1; 3; −2) і n (0; −1; 5)
На рисунку зображено куб. Установіть відповідність між кутами (1-4) та їх градусними мірами (А-Д)
1. Кут між прямими BC1 і AD1
2. Кут між прямими DC1 і BB1
3. Кут між прямими D1B1 і DC1
4. Кут між прямими AD і CC1
A. 0⁰
Б. 60⁰
В. 30⁰
Г. 90⁰
Д. 45⁰
З точки до площини проведено дві похилі, довжини яких 5 см і 7 см, а різниця їх проекцій - 4 см. Знайдіть довжину меншої проекції.
В арифметичній прогресії (an): a1 = 4, a3 = 9. Визначте різницю d прогресії.
(Скористатися формулою в довіднику аn=а1+d*(n-1) )
Які з наведених тверджень є правильними?
I. Медіана трикутника з’єднує його вершину із серединою протилежної сторони.
II. Точка перетину медіан трикутника є центром кола, вписаного в цей трикутник.
III. У прямокутному трикутнику одна з його медіан дорівнює половині гіпотенузи.
Які з тригонометричних функцій проходять через початок координат?
Знайдіть розв'язок рівняння sin x + 1 = 0.
Знайдіть модуль вектора а̅(-5; 1; 2).
Через вершину С прямокутника АВСD проведено перпендикуляр NC. ND = 6 см, NВ = 7 см, NА = 9 см. Знайдіть NС.
Продовжіть речення. Якщо дві точки прямої належать площині, то пряма...
Подайте вираз (α-4)8 у вигляді степеня з основою α
m-2,4 : m0,6. =
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома