В алфавітному порядку записані всі слова рядка.
Знайдіть рядок, у словах якого відбувалося спрощення в групах приголосних:
Прийменник в треба писати в реченні:
Знайдіть рядок, у яких правильно зроблено звукозапис слів:
Знайдіть рядок, у всіх словах якого не слід уживати знак м’якшення:
Знайдіть рядок, у всіх словах якого треба вписати апостроф:
Знайдіть рядок, у всіх словах якого не відбувається подвоєння приголосних:
При - в слові пишеться:
Літеру е в суфіксі слід писати в СЛОВАХ
Літера с у префіксі в слові:
Вживати прийменник у слід:
У яких словах є ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом?
М'який знак потрібно писати в усіх словах рядка
Знайдіть рядок з помилками у правописі м'якого знака
Мʼякий знак НЕ треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
М'який знак НЕ пишеться в усіх словах рядка
М’який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
М’який знак на місці пропуску НЕ треба писати в усіх словах рядка
Апостроф пишеться в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місці обох пропусків у рядку
Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Помилки у правописі слів з апострофом (і без нього) допущено в рядку
Апостроф НЕ пишеться в усіх словах рядка
Апостроф пишеться в усіх словах рядка
Наголос на третьому складі має кожне слово рядка
Наголос на другому складі має кожне слово рядка
Наголос на першому складі має кожне слово рядка
Літери на позначення наголошених голосних правильно підкреслено в усіх словах рядка
Правильну вимову слів відображено в рядку
Звук [ґ] треба вимовляти в обох словах рядка
Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
Кількість звуків і букв однакова в кожному слові рядка
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
Впізнай героя ілюстрації за фразеологізмом: за двома зайцями поженешся - жодного не спіймаєш
Синонімічний ряд подано в рядку
Виділене слово в реченні є діалектизмом
Виділене слово вжито у невластивому йому значенні в рядку
Замість слова військовий потрібно вжити воєнний у словосполученні
Антонімічна пара слів є в реченні
Характеристика «Розв’язання важливих актуальних суспільно-політичних проблем; активний вплив на читача, спонукання його до діяльності, до необхідності зайняти певну громадянську позицію; пропаганда певних думок, переконань, ідей» стосується стилю мовлення
Позначте речення, що містить омоніми
Які фразеологізми становлять синонімічний ряд?
Яке речення не має лексичних помилок?
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Позначте рядок, у якому фразеологізм має значення "надумане мірило упередженої людини, яка підганяє під нього факти дійсності"
Спільнокореневими є всі слова рядка
Правильно вжито форми прізвища, імені та по батькові в словосполученні
Географічні назви, від яких можна утворити прикметники, що закінчуються на -ський, - у рядку
Форми ступенів порівняння прикметника утворено правильно у рядку
Правильно записано всі відмінкові форми кількісних числівників у рядку
Займенник що є підметом у реченні
НЕ МАЮТЬ закінчення всі слова рядка
Префіксальним способом утворено всі іменники варіанта
Прислівниками є всі слова рядка
Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова
У якій схемі відтворено будову слова «незастелений»?
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні Нема тих грошей, (1) якими можна б заплати (2) за людський розум і людське серце (3) навіть тоді, коли хтось думає, (4) що у світі все купується.
1 А частка
2 Б сполучник
3 В прийменник
4 Г займенник
Д прислівник
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Виноград плакав і плакав, але ніхто не зупинявся коло нього, усі поспішали в поле, на городи, усі не мали часу.
Позначте іменники чоловічого роду
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Всі дієслова належать до ІІ дієвідміни:
Усі займенникові форми записано правильно в рядку
Позначте синонімічну пару з експресивно-стилістичним забарвленням.
Синонімами є всі слова в рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
Застарілими є всі слова в рядку
Омоніми наведено в рядку
Позначте антонім до фразеологізму знайти спільну мову.
Позначте фразеологізм зі значенням виявлятися найбільшою мірою.
Фразеологізмами є всі словосполучення в рядку
Синонімічними є всі фразеологізми в рядку
Визначте речення зі складеним іменним присудком
Позначте речення, у яких між підметом і присудком слід поставити тире
Укажіть неозначено - особове речення
Виділіть безособові речення
Укажіть речення з відокремленим означенням.
Виділіть складні речення
Знайдіть складнопідрядне речення
Знайдіть складносурядне речення
Знайдіть складне безсполучникове речення
Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
(1) Веселка, виграваючи розмаїттям кольорів, завжди викликала радість і захоплення в усіх народів. (2) Її називали дугою, аркою та обожнювали, як сонце, і (З,з)емлю, і трави. (3) Древні (І,і)ндійці вважали райдугу величним луком (Б,б)ога Індри за допомогою якого він пускав стріли, уражаючи злих демонів, що ховалися в чорні хмари. (4) За давнім повір’ям, ця дуга піднімає вгору воду з озер, рік, а потім повертає її у вигляді дощу. (5) У народі кажуть: «Веселка воду бере». (6) Українці вірили: райдуга – це труба, що сягає одним кінцем неба, а інший опускає в криницю, з якої п’є (Б,б)огородиця.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1) Веселка, виграваючи розмаїттям кольорів, завжди викликала радість і захоплення в усіх народів. (2) Її називали дугою, аркою та обожнювали, як сонце, і (З,з)емлю, і трави. (3) Древні (І,і)ндійці вважали райдугу величним луком (Б,б)ога Індри за допомогою якого він пускав стріли, уражаючи злих демонів, що ховалися в чорні хмари. (4) За давнім повір’ям, ця дуга піднімає вгору воду з озер, рік, а потім повертає її у вигляді дощу. (5) У народі кажуть: «Веселка воду бере». (6) Українці вірили: райдуга – це труба, що сягає одним кінцем неба, а інший опускає в криницю, з якої п’є (Б,б)огородиця.
Вставним словосполученням ускладнено речення
НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Прочитайте речення.
Хмари(1) що з’явилися потім(2) було послано для того(3) щоб підкреслити бліду(4) трохи вицвілу за день синяву неба(5) і щоб розсіювати на землю вечірнє сяйво.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента
«Оглядаючи експозицію музею, …» додати
Однорідними додатками ускладнено речення
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Вогнища то згасали,(1) то знову спалахували,(2) жахаючи собою темряву,(3) і тоді здавалося,(4) що на яр налетіли якісь фантастичні чорні птахи,(5) які кружляють над ним,(6) махаючи велетенськими крилами,(7) і все намагаються викрасти ті вогні.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Поясніть вживання тире в реченні: "На річці, у лісі, у полі – усюди панувала таємнича німотна тиша".
Поясніть вживання тире в реченні:"Непереможна безборонність – твій меч єдиний і єдиний щит".
Поясніть вживання тире в реченні:"Київськими вулицями вишикувалися каштани – почесна варта весни".
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1] Київ ─ одне з найкрасивіших міст Європи. [2] Найвитонченіша його краса ─ Софійський собор збудований на честь Божої Мудрості. [3]Здається, що його бані, увінчані золотими хрестами, сягають до неба. [4] Іншого такого храму, окрім Софії в Константинополі, не було в жодній країні.
Відокремлені означення є в реченнях:
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1] Київ ─ одне з найкрасивіших міст Європи. [2] Найвитонченіша його краса ─ Софійський собор збудований на честь Божої Мудрості.[3]Здається, що його бані, увінчані золотими хрестами, сягають до неба. [4] Іншого такого храму, окрім Софії в Константинополі, не було в жодній країні.
Відокремлений додаток є в реченні:
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1] Київ ─ одне з найкрасивіших міст Європи. [2] Найвитонченіша його краса ─ Софійський собор збудований на честь Божої Мудрості.[3]Здається, що його бані, увінчані золотими хрестами, сягають до неба. [4] Іншого такого храму, окрім Софії в Константинополі, не було в жодній країні.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1] Київ ─ одне з найкрасивіших міст Європи. [2] Найвитонченіша його краса ─ Софійський собор збудований на честь Божої Мудрості.[3]Здається, що його бані, увінчані золотими хрестами, сягають до неба. [4] Іншого такого храму, окрім Софії в Константинополі, не було в жодній країні.
Відокремлені члени є в усіх реченнях, ОКРІМ
Поширене означення не відокремлюється в реченні (розділові знаки пропущено):
Потребує редагування речення:
Обставина не відокремлюється в реченні:
НЕ потребує редагування речення:
Уточнювальну обставину вжито в реченні (розділові знаки пропущено):
Неправильно розставлено розділові знаки при відокремлених додатках у реченні:
Відокремлена прикладка є в реченні:
Вкажіть складне речення з різними видами зв'язку.
Складним із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком є речення
Укажи речення без пунктуаційних помилок
Пунктуаційну помилку допущено в рядку
Оберіть усі правильні твердження щодо цього речення.
Наталка й Петрик iз нетерпiнням чекають на зимовi канiкули: вони хочуть кататися на лижах i санчатах.
Кома не ставиться в реченні? (розділові знаки пропущено)
Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)
Коми НЕ ТРЕБА ставити між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено)
Тире треба поставити між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено)
Складними є всі речення, ОКРІМ
Укажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
У якому реченні допущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, усередині якої слова автора?
До складносурядних належить речення
Укажіть, з якої кількості частин складається речення.
Сумно і смутно людині, коли висихає і сліпне уява, коли, обертаючись до найдорожчих джерел дитинства і юності, нічого не бачить вона дорогого, небуденного, ніщо не гріє її, не будить радості, ані людяного суму (О.Довженко).
Знайдіть складнопідрядне речення з підрядним означальним:
Укажіть складносурядне речення, в якому правильно поставлені крапка з комою:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома