Підсумкова робота з історії України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 300 разів
15 запитань
Запитання 1

Які , позначені на картосхемі, землі входили до складу Російської імперії в другій половині ХІХст.?

варіанти відповідей

1 2 4

1 2 3

2 3 4

1 3 4

Запитання 2

Позначте період, протягом якого відбулись події.

- заснування університету в Одесі

- проведення судової реформи

- проведення земської реформи

- видання першого українського журналу "Основа"

варіанти відповідей

1850- ті рр.

1860-ті рр

1870-ті рр.

Запитання 3

Як називалась ділянка землі, яку отримував селянин в ході аграрної реформи 1861р.

варіанти відповідей

Відрізок

Хутір

Наділ

Маєток

Запитання 4

Карикатура на Селянську реформу 1861р. показує...

варіанти відповідей

причину

процес

результат

Запитання 5

Яка з перелічених реформ була проведена в 1870р.

варіанти відповідей

Земська

Міська

військова

цензурна

Запитання 6

Яку спеціалізацію наприкінці ХІХ - на початку ХХст. мав район, позначений на картосхемі?

варіанти відповідей

Вирощування та переробка цукрового буряку та тютюну

Видобування нафти та переробка нафтопродуктів

Видобування кам'яного вугілля та виплавка чорних металів

Запитання 7

Як називали групу студентів, яку очолив діяч,зображений на фото?

варіанти відповідей

громадівці

хлопомани

молодогромадівці

Запитання 8

Позначте основні форми діяльності хлопоманів.

варіанти відповідей

Культурно - освітня діяльність

Стрвонення політичної партії з метою зміни державного ладу в Російській імперії

Вивчення побуту та звичаїв українського народу

Боротьба всіми доступними засобами за культурно- національну автономію України

Видавництво рукописного журналу та заснування підпільної української школи

Запитання 9

Позначте твердження,яке визначає зміст Валуєвського циркуляру.

варіанти відповідей

Заборона друку українською мовою будь-якої літератури

Заборона друку українською мовою газет і журналів

Заборона друку українською мовою шкільних і релігійних видань

Заборона будь-якого вживання української мови на теренах Російської імперії

Запитання 10

Що визначало економічні відносини в сільському господарстві західно- українських земель у другій половині ХІХст.?

варіанти відповідей

Занепад сільського господарства,що грунтувалось на використанні праці закріпаченого селянства

Розвиток потужного цукро-бурякового виробництва

Боротьба навколо проблеми сервітутів

Еміграція селян до країн Північної та Південної Америки, зумовлена нестачею землі

Виникнення фінансово- кредитних та кооперативних установ

Відсутність великих поміщицьких земельних маєтків

Запитання 11

Оберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Столипінські реформи призвели до піквідації поміщицького землеволодіння на українських землях

Найбільший успіх реформи мали на українських землях, що пояснюється прагненням українських селян до індивідуального господарювання та меншою поширеністю селянських общин

Столипінські реформи повною мірою були реалізовані за декілька років

Запитання 12

Оберіть сферу діяльності жінки, зображеної на фото

варіанти відповідей

Відіграла активну роль у становленні дошкільної педагогіки

Засновниця першої недільної школи для жінок

Перша українська жінка -лікар

Запитання 13

Установіть відповідність між твором образотворчого мистецтва та їх автором

варіанти відповідей

К.Устиянович

М.Мурашко

С.Васильківський

М.Пимоненко

Запитання 14

Поставити події в хронологічній послідовності.

А. Початок проведення аграрної реформи П.Столипіна

Б. Утворення Української народної партії

В .Повстання матросів на панцернику"Потьомкін"

Г. Оприлюднення маніфесту Миколи ІІ " Про вдосконалення державного порядку"

варіанти відповідей

Б А В Г

Б В Г А

Г Б В А

Б Г В А

Запитання 15

Співставити назву політичної партії та її активних діячів.

1. РУП

2. УДП

3. УНП

4.УСДРП

А. С.Єфремов, Б.Грінченко, В.Чеховський

Б . Д.Антонович, М.Русов, Д.Познанський

В. М.Міхновський

варіанти відповідей

2А 3Б 4В

1Б 2А 3 В

1Б 2В 3А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест