Підсумкова робота з історії України, за І семестр 9 клас

Додано: 17 листопада 2023
Предмет: Історія України, 9 клас
24 запитання
Запитання 1

Укажіть назву губернії, розташованої на карті під № 3


варіанти відповідей

Подільська

Херсонська

Катеринославська

Полтавська

Запитання 2

Укажіть до складу якого генерал-губернаторства відносилась губернія під № 3


варіанти відповідей

Новоросійсько-Бессарабського

Малоросійського

Київського

Запитання 3

Організації «Товариство об’єднаних слов’ян», «Південне товариство» відносилися до



варіанти відповідей

польського національно-визвольного руху

масонського руху;

декабристського руху;


українського національно-визвольного руху.

Запитання 4

 Вкажіть назву першої української газети, яка вийшла у Львові.



варіанти відповідей

«Руська правда»;

«Зоря Галицька»; 

«Український вісник»;

«Основа»

Запитання 5

Позначте прізвища осіб, що входили до складу Кирило-Мефодіївського братства



варіанти відповідей

М.Шашкевич, М.Костомаров, П.Куліш


М.Костомаров, П.Куліш, В.Білозерський


М.Костомаров, П.Куліш, П. Пестель

Запитання 6

Укажіть положення, які розкривають особливості соціально-економічного розвитку українських земель у складі Російської імперії наприкінці XVIII – у першій половині XIX ст.

1.        Криза феодально-кріпосницької системи.

2.        Розквіт кріпосницької мануфактури.

3.        Збільшення кількості безземельних селян.

4.        Дедалі ширше застосування вільнонайманої праці.

5.        Уповільнення темпів промислового перевороту.

6.        Надання переваги веденню натурального господарства.

7.        Зменшення обсягів виробництва зерна на продаж.

варіанти відповідей

1, 3, 4

2, 4. 7

5, 6, 7

3, 4, 6

Запитання 7

Установіть відповідність між датами та подіями:

1. 1848 р

2. 1791 р.

3. 1837 р.

4. 1845 р.

 

А. Виникнення Кирило-Мефодіївського братства;

Б. Створення Головної руської ради у Львові;

В. Місія В. Капніста до прусського короля;

Г. Видання альманаху «Русалка Дністрова»;

варіанти відповідей

1а, 2б, 3в, 4а

1б, 2в, 3г, а4

1в, 2а, 3 г, 4в

4а, 1б, 2г, 3в

Запитання 8

Установіть відповідність між датами та подіями:

1. 1848 р

2. 1791 р.

3. 1837 р.

4. 1845 р.

 

А. Виникнення Кирило-Мефодіївського братства;

Б. Створення Головної руської ради у Львові;

В. Місія В. Капніста до прусського короля;

Г. Видання альманаху «Русалка Дністрова»;

варіанти відповідей

1-Б, 2-В, 3-Г, 4-А

1-В, 2-Б, 3-Г, 4-А

1-Б, 2-В, 3-А, 4-Г

Запитання 9

Установіть відповідність між поняттям і визначенням.

1.      «смуга осілості»

2.      губернія

3.      промисловий переворот

4.      модернізація

 

А. територія компактного проживання євреїв, що існувала в Росії в 1791-1917 рр., за межами якої їм було заборонено селитися

Б. основна адміністративно-територіальна одиниця в Російській імперії з 1708 р.

В. процес розвитку продуктивних сил суспільства, під час якого відбувається перехід від мануфактур до заводів і фабрик, від ручної праці до використання машин і верстатів

Г. широкомасштабний процес, в основу якого було покладено запровадження змін і вдосконалень, пов’язаних із необхідністю перетворення всіх сфер життя суспільства відповідно до вимог сучасності

Д. особлива організація частин російських військ у 1810-1857 рр., яка поєднувала військову службу з веденням сільського господарства

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-Г, 4-В

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-Б, 2-А, 3-В, 4-Г

Запитання 10

Установіть хронологічну послідовність подій

А. Ліквідація Задунайської січі.

Б. Діяльність «Руської трійці».

В. Скасування панщини в Галичині.

Г.  Перше видання «Кобзаря» Т. Шевченка.

варіанти відповідей

А, Б, Г, В

А, Б, В, Г

Г, Б, А, В

А, Г, Б, В

Запитання 11

Укажіть назву губернії, розташованої на карті під № 2



варіанти відповідей

Подільська; 

Херсонська;

Катеринославська; 

Полтавська;

Запитання 12

Укажіть до складу якого генерал-губернаторства відносилась губернія під № 2


варіанти відповідей

Новоросійсько-Бессарабського;


Малоросійського;

Київського

Запитання 13

Укажіть дату початку повстання Чернігівського полку



варіанти відповідей

1825;

1830;

1832; 

1828;

Запитання 14

Укажіть поняття, що відповідає визначенню: Російські дворяни-революціонери початку ХІХ ст., які здійснили збройний виступ з метою повалення царизму.


варіанти відповідей

будителі;

масони;

декабристи;

автономісти

Запитання 15

Укажіть програмні документи Кирило-Мефодіївського братства

варіанти відповідей

«Історія Русів»;  

«Русалка Дністрова», «Вінок русинам на обжинки»;


В) «Книга буття українського народу», «Статут слов’янського братства Святих Кирила і Мефодія».

Запитання 16

Укажіть характерні риси розвитку господарства Західної України на початку 19 ст.


1.     Визначальна роль сільського господарства в економіці.

2.     Початок промислового перевороту.

3.     Перетворення краю на сировинний придаток німецьких та чеських провінції імперії.

4.     Панування кріпосницької системи.

5.     Розквіт поміщицької мануфактури.

6.     Активна урбанізація краю.



варіанти відповідей

1,2,3

2,5,6

1,4,6

3,4,5

Запитання 17

Установіть відповідності між іменами, прізвищами історичних осіб та фактами їх діяльності:


1.     Я. Головацький

2.     М.Костомаров

3.     У. Кармалюк

4.     О.Духнович


А.   Один із засновників Кирило-Мефодіївського братства, автор його програмних документів.

Б.     Предводитель дворянства Переяславського повіту Полтавської губернії, засновник «Малоросійського товариства».

В.    Український селянин, ватажок селянского руху на Поділлі у 1813–1835 роках.

Г.     Священик, вчений, поет уперше висунув думку об’єднання Закарпаття зі Східною Галичиною та Північною Буковиною в окрему автономну адміністративну одиницю Австрійської імперії.

Поет, історик, етнограф, фольклорист; один з організаторів «Руської трійці», 1848 р. очолив кафедру «Руської філології» Львівського університету, згодом ректор цього університету

варіанти відповідей

1-Д, 2-А, 3-В, 4-Г

1-Г, 2-А, 3-В, 4-Д

1-Д, 2-В, 3-А, 4-Г

Запитання 18

Установіть хронологічну послідовність подій

А. Відкриття Харківського університету

Б. Діяльність Кирило-Мефодіївського братства

В. Повстання Чернігівського полку

Г. Перший досвід роботи українських депутатів у роботі австрійського рейхстагу

варіанти відповідей

А, В, Б, Г

А, Б, В, Г

В, А, Б, Г

А, В, Г, Б

Запитання 19

Установіть хронологічну послідовність подій

А. Собор руських учених у Львові

Б.  Заснування Головної Руської Ради

В. Заснування « Руської трійці»

Г.  Видання альманаху « Русалка Дністровая»

варіанти відповідей

В, Г, Б, А

А, Г, Б, В

В, А, Б, Г

В, Б, Г, А

Запитання 20

Установіть відповідність між подією та періодом, коли вона відбувалася

 

1.     Ліквідація особистої залежності селян в Австрійській імперії

2.     Повстання Чернігівського полку

3.     Польське визвольне повстання

4.     Діяльність «Руської трійці»


А.   1780-1782 рр.

Б.     1825-1826 рр.

В.    1830-1831 рр.

Г.     1833-1837 рр.

Д.    1846-1847 рр.


варіанти відповідей

1-Д, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-Б, 2-Д, 3-В, 4-Г

1-Д, 2-Б, 3-А, 4-Г

1-Д, 2-Г, 3-В, 4-Б

Запитання 21

Укажіть, які результати мала революція 1848 р. для західноукраїнських земель


1.   Скасування кріпосного права.

2.   Зростання темпів економічного розвитку.

3.   Визнання угорцями права закарпатських українців на автономію.

4.   Створення першої легальної політичної організації.

5.   Надання українцям виборчого права.

6.   Визнання галицькими поляками права українців на національно-державне життя.

варіанти відповідей

1,4,5

1,2,6

2,3,5

1,5,6

Запитання 22

 Укажіть назву губернії, розташованої на карті під № 1



варіанти відповідей

Подільська; 

 Херсонська;

Катеринославська; 

Полтавська;

Запитання 23

Укажіть до складу якого генерал-губернаторства відносилась губернія під № 1



варіанти відповідей

Новоросійсько-Бессарабського;

Малоросійського;

Київського

Запитання 24

Позначте прізвища осіб, що входили до складу Руської трійці



варіанти відповідей

М. Шашкевич, І.Вагилевич, Я.Головацький

М. Шашкевич,І Вагилевич, Г.Куземський

М. Шашкевич, Я.Головацький, І. Могильницький

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест