Підсумковий тест

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 216 разів
24 запитання
Запитання 1

Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).

Психологиня, (1)донька моєї (2)подруги, пообіцяла (3)принести (4)черговий (5)фаховий журнал, де зробила (6)позначки щодо цікавих (7)випадків (8)підліткових (9)уподобань.


НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами

варіанти відповідей

1, 4, 6, 9

2, 3, 5, 7

1, 3, 5, 9

2, 4, 6, 8

Запитання 2

Помилково вжито слово в рядку


варіанти відповідей

говорити невпопад

наступного разу

опанувати себе

розробити заходи 

Запитання 3

НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті

варіанти відповідей

В Україні за підтримки Організації з безпеки і співробітництва в Європі триває загальнонаціональна кампанія, присвячена питанням кібербезпеки.

У межах цих заходів журналіська спільнота отримала відео-ролики з рекомендаціями щодо безпечної поведінки в кіберпросторі.

А школярі в усіх регіонах країни ознайомлятся з інфоброшюрами «5 правил захисту інформації від злому в інтернеті» і «5 правил безпечного шопінгу в інтернеті».

Зосередженя уваги перед усім на школярах зумовлене їхньою схильністю до необдуманих дій в інтернеті, а отже, беззахисністю перед кібершахраями.

Запитання 4

Правильно утворено форму кличного відмінка обох іменників у всіх рядках, ОКРІМ


варіанти відповідей

Юріє, Дмитре

Андрію, Олександре

Вікторе, Сергію

Павле, Миколо

Запитання 5

(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом’яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір’я.

Стиль тексту –

варіанти відповідей

розмовний

публіцистичний

художній

конфесійний

Запитання 6

(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом’яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір’я.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні -

варіанти відповідей

у першому

у другому

у третьому

у четвертому

Запитання 7

Разом треба писати НЕ в рядку


варіанти відповідей

не/можна виконати

не/доробив цю роботу

план не/виконано

не/написані мною рядки

не/хотів нічого знати

Запитання 8

Через дефіс треба писати кожен прислівник у рядку

варіанти відповідей

не сьогодні/завтра, по/тихеньку, зроду/віку

сама/самотою, по/братньому, будь/де

соціально/корисно, не до/ладу, по/київськи

десь/інколи, на/гора, казна/коли

десь/інде, по/латині, хімічно/чисто

Запитання 9

М'який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

кан..йон, учител..ський, камін..чик

жен..шеневий, одягаєт..ся, чотир..ма

повін..чати, слиз..кий, малесен..кий

жмен..ці, порт..єрний, виріз..блений

матін..ці, барабан..щик, бел..етаж

Запитання 10

Правильно вжито відмінкову форму числівника у реченні

варіанти відповідей

Проголосувало близько восьмисот пятидесяти виборців.

Подякувати п’ятистам семидесяти учасникам змагань.

Зустрітися з двомастами шістдесятьма вісьма журналістами.

Глядачі сиділи на семистах дев’яносто трьох стільцях.

Говорити стома мовами ніхто не забороняв.

Запитання 11

Пунктуаційну помилку допущено в реченні


варіанти відповідей

Колись малим хлоп’ям я чув на луках, як вигравав невидимий оркестр.

Туман палахкотить над ручаєм, німіють гори і німіють зорі.

Хай тобі полюбиться країна вдалині від рідного тепла, але в серці буде Україна.

То хмарка набіжить і бризне дощ краплистий, ясною вільгістю оббризкавши цвітінь, то сонце вигляне.

Я родом з пісні — син села, а в кожному селі — весілля, а в кожній пісні — два крила, бажаю кожному двокрилля.

Запитання 12

Відокремленим означенням можна замінити підрядне речення в рядку


варіанти відповідей

Що б ти не зробив, я завжди буду поряд з тобою.

Було дуже весело, коли діти повернулися з табору.

Просіть у бібліотекаря нові журнали, коли ви прочитали попередні.

Якщо не вмієш лічити зорі, то нехай тобі допоможуть інші.

Цікавим є життя, яке сповнене пригод та казковості.

Запитання 13

Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням.

Фразеологізм                                  Значення

1 аби день до вечора                   А підневільно

2 бентежити кров                          Б швидко

3 високо літати                               В підступність

4 гадюка потайна                          Г зазнаватися

                                                              Д хвилюватися

варіанти відповідей

1А 2Д 3Г 4В

1Д 2А 3Г 4В

1А 2Г 3Д 4В

1А 2Д 3В 4Г

1А 2Д 3Г 4Б

Запитання 14

Установіть відповідність між видом односкладного речення та прикладом.

Вид речення                                       

1 означено-особове                        

2 неозначено-особове                  

3 узагальнено-особове                 

4 безособове                                     


Приклад

А Шуміла калина листом зелененьким.

Б А тим часом весніє, весніє.

В Завтра зранку вийду до криниці, непочатої води нап’юсь...

Г Чуєте, як у селі співають?

Д Тихим кроком далі зайдеш.

варіанти відповідей

1В 2Г 3Д 4Б

1Г 2В 3Д 4Б

1В 2Д 3Г 4Б

1В 2Г 3Б 4Д

1В 2Г 3Д 4А

Запитання 15

Установіть відповідність між випадком уживання тире та прикладом

Випадок уживання тире                                              

1 перед узагальнювальним словом           

2 між підметом і присудком                         

3 у безсполучниковому реченні                  

4 між частинами неповного речення         


Приклад

А Треба твердо знати: людина — найвищий вимір краси.

Б Я на ріку дивлюсь — і котить хвилі рідний мій Дінець.

В Одного зимового погожого дня забарабанили, заспівали дзвіночки — на нашу вулицю ввірвалася в яблуках коні.

Г Гук лісорубів і пил, передзвін — усе мені любе отут, у Закарпатті.

Д Червоний Марс над селищем горить: для наших предків — вісник лихоліть, для правнуків — роз­відана планета.

варіанти відповідей

1Г 2А 3В 4Д

1А 2Г 3В 4Д

1Г 2В 3А 4Д

1Г 2А 3Д 4В

1Г 2А 3В 4Б

Запитання 16

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Зустрінемось __________ біля пам'ятника __________.

варіанти відповідей

у пів сьомої, Лесі Українки

о пів на сьому, Лесі Українці

о пів по шостій, Лесі Українки

у шість тридцять, Лесі Українки

у пів до сьомої, Лесі Українці

Запитання 17

Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка

варіанти відповідей

пам’ять, сіль, велич, лазур

кров, заметіль, емаль, світлотінь

 вуаль, буденність, суміш, папороть

верф, паралель, подорож, мазь

магістраль, ціль, мігрень, пастель

Запитання 18

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). Ви були (1)коли-небудь на річці, на Осколі, (2)що тече Харківщиною нашою (3)аж (4)у річку Північний Донець?

1 А прийменник  

2 Б прислівник  

3 В займенник  

4 Г сполучник  

Д частка

варіанти відповідей

1Б 2В 3Д 4А

1В 2Б 3Д 4А

1Б 2Д 3В 4А

1Б 2В 3А 4Д

1Б 2Г 3Д 4А

Запитання 19

Помилково вжито прийменник у варіанті

варіанти відповідей

заходьте по двоє

наказ по школі

розпис по дереву

надішліть по адресу

бити по воротах

Запитання 20

Укажіть речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Бабуся оповідала що діється в селі.

Чи можна у вас напитися спитав я у жінки.

Михайлик казав що татар хто його зна і скільки.

Критики називали І.Франка прихильником європейського декадансу.

Запитання 21

У реченні

Озеро, оточене густими кущами та високими вербами, було не широке, але довге .

виділені слова є  

варіанти відповідей

уточнювальним членом речення      

відокремленою обставиною

відокремленим означенням          

відокремленим додатком

Запитання 22

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).

Учені створили програму,(1) давно очікувану користувачами:(2) за її допомогою можемо проникати в «розум» інших комп’ютерів,(3) передбачаючи

їхні майбутні дії,(4) і цю розробку,(5) що здатна здійснити революцію в науці,(6) уже називають першим кроком до вільної взаємодії між людьми та машинами.


НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

кома 1 – при відокремленому означенні

двокрапка 2 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучни- ковим зв’язком

кома 3 – при відокремленій обставині

кома 4 – при однорідних членах речення

коми 5, 6 – при підрядній частині складного речення

Запитання 23

Чоловічий рід мають обидва іменника в рядку

варіанти відповідей

поні, хобі

тюль, путь

 нежить, торнадо

дріб, попурі

ступінь, лють

Запитання 24

Спільнокореневими до слова крити є всі слова, ОКРІМ

варіанти відповідей

відкриття

закривати

скривити

покрівля

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест