Підсумковий тест геометрія 2 курс

Додано: 21 лютого 2023
Предмет: Геометрія
Тест виконано: 33 рази
13 запитань
Запитання 1

Яка з наведених точок належить осі Оz прямокутної системи координат у просторі?

варіанти відповідей

М(0;-3;0)

N(3;0;-3)

F(0;0;-3)

L(-3;3;0)

Запитання 2

У прямокутній системі координат у просторі знайдіть відстань від точки М(0;8;6) до осі Oу.

варіанти відповідей

6

7

8

10

Запитання 3

У прямокутній системі координат у просторі зображено прямокутний паралелепіпед ABCDA1B1C1D1, вершина В якого збігається з початком координат, а вершини А, С, і B1 належать осям x, y, і z відповідно (див. рисунок). Вершина D1 має координати (4; 8; 12). До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

1 Серединою відрізка ВС є точка

2 Вектор ̅ ВА має координати

3 Точка, що належить відрізку DD1 і віддалена від точки D на 4 одиниці, має координати

4 Точка С1 має координати

А (0;8;12)

Б (4;0;0)

В (4;8;0)

Г (0;4;0)

Д (4;8;4)

варіанти відповідей

1- Г, 2- В, 3- Б, 4- А

1- А, 2- Б, 3- В, 4- Г

1-Г, 2-Б, 3-Д, 4-А.

1- Б, 2- В, 3- А, 4- Г

Запитання 4

 У прямокутній системі координат у просторі задано вектор ̅АВ  (-3;8;1) і точку В(7;–2;0), точка О — початок координат.

1. Визначте ординату у точки А(х;у;z).

варіанти відповідей

- 5

5

10

-10

Запитання 5

На рисунку зображено прямокутник і трикутник, що є гранями правильної трикутної призми. Периметр цього прямокутника дорівнює 38 см. Визначте площу основи цієї призми, якщо довжина висоти призми дорівнює 11 см.

варіанти відповідей

16√3 см2

32√3 см2

24 см2

64 см2

Запитання 6

На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед ABCDA1B1C1D1, у якому АВ = 3, AD = 4, AA1=2. Увідповідніть початок речення (1-3) так, щоб утворилося правильне речення.

1 Відстань від точки С до площини (АA1В1) дорівнює

2 Відстань від точки А до прямої СC1 дорівнює

3 Відстань між площинами (АВС) і (A1B1C1) дорівнює

А 2

Б 3

В 4

Г 5

Д 7

варіанти відповідей

1- В, 2- Г, 3- Б

1-В, 2-Г, 3-А.

1- А, 2- Г, 3- В

1- Д, 2- А, 3- Б

Запитання 7

Висота правильної чотирикутної піраміди дорівнює 24 см, апофема утворює з площиною основи піраміди кут 45o. Визначте довжину сторони основи цієї піраміди..

варіанти відповідей

24

24√2

48√2

48

Запитання 8

 Основою піраміди є трикутник зі сторонами 5 см, 12 см і 13 см. Знайдіть висоту піраміди, якщо бічні грані нахилені до площини основи під кутом 45°

варіанти відповідей

2

4

2√2

4√2

Запитання 9

 Пластикові кульки радіуса 6 см зберігають у висувній шухлядці, що має форму прямокутного паралелепіпеда (див. рисунок). Якою з наведених може бути висота h цієї шухлядки?

варіанти відповідей

3 см

6 см

10 см

13 см

Запитання 10

Довжина кола основи конуса дорівнює 36π, твірна нахилена до площини основи під кутом 30o . Установіть відповідність між відрізком (1–3) і його довжиною (А – Д).

1 радіус основи конуса

2 висота конуса

3 радіус сектора, що є розгорткою бічної поверхні конуса

А 6√3

Б 18

В 12√3

Г 6

Д 36

варіанти відповідей

1- Б, 2- А, 3- В

1- Г, 2- А, 3- Б

1-Б, 2-А, 3-В.

1- А, 2- В, 3- Д

Запитання 11

На рисунку зображено прямокутник і рівнобедрений трикутник, які є гранями прямої призми. Довжини основи та бічної сторони трикутника дорівнюють 10 см і 13 см відповідно. Визначте площу повної поверхні призми, якщо площа її найбільшої бічної грані дорівнює 260 см2.

варіанти відповідей

840 см2

520 см2

720 см2

780 см2

Запитання 12

 У коробку у формі прямокутного паралелепіпеда щільно укладено у 2 ряди 10 шматочків крейди (див. рисунок 1). Кожний шматочок має форму циліндра висотою 10 см і діаметром основи 15 мм (див. рисунок 2). Визначте площу плівки, якою в один шар щільно з усіх боків без накладень обгорнуто цю коробку. Місцями з’єднання плівки та товщиною стінок коробки знехтуйте.

варіанти відповідей

225 см2

255 см2

450 см2

600 см2

Запитання 13

 Визначте довжину апофеми правильної чотирикутної піраміди, якщо площа її повної поверхні дорівнює 208 см2, а довжина сторони основи — 8 см.

варіанти відповідей

13 см

12 см

9 см

8 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест