У переліку типів мовленнєвої діяльності позначте зайвий.
Який із типів мовленнєвої діяльності передбачає слухання, тобто процес звукового сприйняття інформації, та розуміння?
Який із видів читання є швидким, побіжним, коли читач проглядає текст, не заглиблюючись у подробиці?
Виберіть два члени речення, які не належать до граматичної основи, тобто не є головними членами речення.
Визначте тип підмета в наведеному реченні.
Ніхто з нас не хотів розпалювати багаття в лісі.
Яким є присудок у наведеному реченні?
Батьки були проти мого захоплення тік-током.
Знайдіть граматичну основу в наведеному реченні. З’ясуйте, який це тип речення за структурою його граматичної основи.
Завжди готова підтримувати своїх найкращих друзів.
До якого типу односкладних належить подане речення?
Вовка боятися — в ліс не ходити.
Яким є запропоноване нижче речення за кількістю граматичних основ?
Ми йшли довго, пробиралися хащами, зупинялися на перепочинок, знову лізли поміж сухих гілок.
Серед засобів, якими може ускладнюватися просте речення, виберіть один зайвий варіант.
Чим ускладнене подане речення?
Мамо, я дякую тобі за підтримку.
Який розділовий знак потрібно поставити в поданому реченні на місці пропуску?
Зустрівши однокласників після школи ... я дуже здивувався.
Який розділовий знак пропущено в наведеному реченні?
Папери лежали скрізь і на підлозі, і на столі, і навіть стіни були обліплені ними.
Яке із запропонованих тверджень правильне?
У якому з речень є вставне слово? (розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома