Група завдань – ВІТРИЛЬНІ КОРАБЛІ
Назва корабля : «Нова хвиля»
Тип: фрахтове судно
Довжина: 117 метрів
Ширина: 18 метрів
Вантажопідйомність: 12 000 тонн
Максимальна швидкість: 19 вузлів
Витрати дизельного палива за рік без використання кайта: приблизно 3 500 000 літрів.
Із-за високої вартості дизельного палива (0,42 грошової одиниці за літр) господарі корабля «Нова хвиля» думають про те, щоб забезпечити свій
корабель кайтом. Підраховано, що аналогічний кайт дає можливість зменшити витрату дизельного палива на 20%.
Вартість установки на «Новій хвилі» кайта складає 2 500 000 грошових одиниць. Через скільки приблизно років економія на дизельному паливі покриє вартість установки кайта?
Зробіть обчислення,що підтверджують вашу відповідь.
Група завдань – ВІТРИЛЬНІ КОРАБЛІ
Одна з переваг використання кайта полягає в тому, що він рухається
на висоті 150 м. Там швидкість вітру приблизно на 25% більша, ніж на рівні
палуби корабля. З якою приблизно швидкістю дме вітер на кайт, коли
швидкість вітру, що виміряна на палубі корабля, дорівнює 24 км/год?
Група завдань – ВІТРИЛЬНІ КОРАБЛІ
Чому приблизно має дорівнювати довжина канату кайта, щоб він тягнув корабель під кутом в 45° і знаходився на висоті 150 метрів по вертикалі,
як показано на малюнку?
Група завдань – ВЕЛОСИПЕДИСТКА
Олена щойно придбала новий велосипед. У нього є спідометр, що
закріплений на кермі. Спідометр показує відстань, яку Олена проїхала, і
середню швидкість її поїздки.
Запитання 1:
В одній із поїздок Олена спочатку проїхала 4 км за 10 хвилин, а потім
ще 2 км за наступні 5 хвилин. Яке з наступних тверджень правильне?
Група завдань – ВЕЛОСИПЕДИСТКА
Олена щойно придбала новий велосипед. У нього є спідометр, що
закріплений на кермі. Спідометр показує відстань, яку Олена проїхала, і
середню швидкість її поїздки.
Запитання 2:
Олена проїхала 6 км до будинку своєї тітки. Спідометр показав, що в
середньому вона їхала зі швидкістю 18 км/год під час всієї поїздки. Яке з
наступних тверджень правильне?
Група завдань – ВЕЛОСИПЕДИСТКА
Олена щойно придбала новий велосипед. У нього є спідометр, що
закріплений на кермі. Спідометр показує відстань, яку Олена проїхала, і
середню швидкість її поїздки.
Запитання 3:
Олена поїхала велосипедом на річку, що знаходиться за 4 км від дому,
і витратила на це 9 хвилин. Додому вона поверталася коротшою дорогою
(3 км) та витратила лише 6 хвилин. Яка була середня швидкість Олени (у
км/год) в її поїздці на річку і назад?
Група завдань – КОЛЬОРОВІ ЦУКЕРКИ
Мама Роберта дозволила йому вийняти з коробки одну цукерку, не заглядаючи в коробку. Розподіл кількості цукерок за кольорами в коробці поданий на
діаграмі нижче.
Яка ймовірність того, що Роберт вийме червону цукерку?
Група завдань – САДІВНИК
У садівника є 32 м дроту, яким він хоче позначити на землі межу клумби. Форму клумби йому потрібно вибрати з наступних варіантів.
Оберіть форму клумби (можливо, кількох клумб), для яких вистачить садівникові 32 м дроту, щоб позначити її межу.
Група завдань – КНИЖКОВІ ПОЛИЦІ
Щоб зібрати один комплект книжкових полиць, теслі потрібні
наступні деталі:
– 4 довгих дерев'яних панелі;
– 6 коротких дерев'яних панелей;
– 12 маленьких скоб;
– 2 великі скоби;
– 14 шурупів.
У теслі є 26 довгих дерев'яних панелей, 33 короткі панелі, 200 маленьких скоб, 20 великих скоб і 510 шурупів.
Запитання:
Яку найбільшу кількість комплектів книжкових полиць може зібрати
тесля з цих деталей?
Група завдань: КОСМІЧНА СТАНЦІЯ
Космічна станція N залишалася на орбіті впродовж 15 років і приблизно 86 500 разів облетіла навколо Землі впродовж усього часу свого існування в космосі. Щонайдовший період перебування космонавта на станції N тривав приблизно 680 днів.
Запитання:
Скільки разів при цьому космонавт облетів навколо Землі? вкажіть найбільш близьке значення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома