Планування значних фінансових подій (фінансова грамотність)

Додано: 11 березня 2020
Предмет: Економіка, 10 клас
Тест виконано: 1198 разів
7 запитань
Запитання 1

Фінансові рішення людини в повсякденному житті:



варіанти відповідей

завжди спрямовані на економію коштів;

ухвалюються з урахуванням і економічної, і неекономічної інформації;

оцінюються винятково з точки зору максимізації доходів;

залежать винятково від наявних доходів людини. 

Запитання 2

Що з нижче перерахованого деталізує, у який спосіб можна накопичити гроші, забезпечити зростання чистих активів, убезпечити членів сім’ї в разі настання непередбачуваних подій:

варіанти відповідей

фінансова ціль;

фінансовий план;

вартість досягнення цілі;

фінансовий бюджет. 

Запитання 3

Коли людина складає та веде особистий бюджет, вона: 


варіанти відповідей

обов’язково спрямовує кошти в «загальний казан»;

отримує достовірну інформацію про свої надходження та видатки;

ніколи не живе «в борг»;

зобов’язана надавати його до податкових органів і банків. 


Запитання 4

Доцільно, щоб сімейний бюджет містив очікувані надходження та видатки на період:


варіанти відповідей

до одного місяця;

до трьох місяців;

до шести місяців;

від декількох місяців до року.

Запитання 5

Якщо надходження залишаються в того члена сім’ї, який їх заробив, а витрати, які є спільними для сім’ї, розподіляються порівну або пропорційно до розміру отриманих надходжень кожного члена сім’ї, такий бюджет називають:


варіанти відповідей

спільним;

роздільним;

спільно-роздільним;

збалансованим. 

Запитання 6

Принцип «сплати спочатку собі» означає, що після отримання надходжень першочерговими видатками мають бути видатки на забезпечення:


варіанти відповідей

поточних потреб;

відпочинку;

фінансової свободи;

освіти. 

Запитання 7

Надходження сім’ї становлять 25 000 грн, а видатки – 20 000 грн. Це означає, що бюджет цієї сім’ї є:


варіанти відповідей

дефіцитним;

профіцитним;

збалансованим;

роздільним. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест