Виберіть просте речення, ускладнене відокремленою обставиною
Виберіть речення, у якому розділові знаки при прямій мові поставлено правильно
Виберіть рядок, у якому допущено помилку при заміні прямої мови непрямою
Кому пропущено в реченні
Крапку пропущено в реченні
Вкажіть речення з однорідними членами речення (розділові знаки випущено)
Вкажіть речення, в якому узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів речення
Укажіть речення із поширеним звертанням (розділові знаки випущено)
Складносурядне речення утвориться, якщо до поданої частини Хлопець молоденький чогось зажурився ... додати
Визначити, чим ускладнене речення (розділові знаки випущено.)Вітер ганяв хмарами обважнілими від дощу
Визначити стиль мовлення за поданими мовними особливостями
Спеціальна термінологія, складні синтаксичні конструкції, логічність і точність викладу
Складним є речення (розділові знаки пропущено)
Кома не ставиться в складносурядному реченні (розділові знаки пропущено)
Визначте, який розділовий знак вжито неправильно
І вся земля, (А) росяніючи, (Б) тепер здається, (В) колискою, (Г) колискою життя,(Д) надій.
(1)Якби хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти йому назустріч, і зупинитися посеред степу. (2)Тут, безумовно, ніщо не приєднається до його голосу, ніщо не стане на заваді. (3)А хто бажав би ще й перевірити вітер на силу, то мав би глянути на тополю, яку той нагинає додолу. (4)А ще краще − на віковічного дуба, адже нахиляти коренастого велетня − справді неабияка ......(5)Вітер − це ілюзі руху, і тому на місці можемо насолоджуватися швидкістю, летом, окриленням.
На місці пропуску в 4 реченні має бути слово
(1)Якби хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти йому назустріч, і зупинитися посеред степу. (2)Тут, безумовно, ніщо не приєднається до його голосу, ніщо не стане на заваді. (3)А хто бажав би ще й перевірити вітер на силу, то мав би глянути на тополю, яку той нагинає додолу. (4)А ще краще − на віковічного дуба, адже нахиляти коренастого велетня − справді неабияка ......(5)Вітер − це ілюзі руху, і тому на місці можемо насолоджуватися швидкістю, летом, окриленням.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Аж тут підвівся Орфей і, (1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав на весь голос: то була пісня,(3)що її найдужче любила його мати, (4) прекрасна муза Калліопа,(5) і, (6) може, (7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили, (8)щирості, (9)влади
Неправильним є обгрунтування пунктуації, запропоноване в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в рядку
У реченні "У селі тихо-тихо (1) тільки іноді сколихується тінь молодого деревця(2) та між гіллям (3) розсипаючись(4) зашерехтить наростень паморозі" кому треба поставити на місці кожної цифри , окрім
Тире на місці пропуску треба поставити в реченні
Який розділовий знак пропущенно :
«І небеса … життя мого окрасу»
Який розділовий знак пропущено :
«Хоч всі поранені і люди(…)і птахи.»?
(1)Якби хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти йому назустріч і зупинитися посеред степу. (2)Тут безумовно, ніщо не приєднається до його голосу, ніщо не стане на заваді. (3)А хто бажав би ще й перевірити вітер на силу, то мав би глянути на тополю, яку той нагинає додолу. (4)А ще краще − на віковічного дуба, адже нахиляти коренастого велетня − справді неабияка ......(5)Вітер − це ілюзі руху, і тому на місці можемо насолоджуватися швидкістю, летом, окриленням.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, після якої стоять слова автора?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома