Спрощення приголосних відбувається у рядку:
Подвоєння літер відбувається у ВСІХ словах у рядку:
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах у рядку
Подвоєння літер відбувається у всіх словах у рядку
Правильно написано всі слова в рядку
Подовжуються приголосні в словах рядка
Правильно написано всі слова рядка
Прийменник -у- потрібно поставити на місці обох пропусків у рядку
Орфографічна помилка допущена у рядку:
Букву Й потрібно вставляти в УСІХ словах рядка
Префікс при- пишеться в усіх словах рядка
Лексичну помилку допущено в рядку
(1)Виробле(н,нн)і віками найкращі форми (2)віта(н,нн)ь у (3)повсякде(н,нн)ому (4)спілкува(н,нн)і – це не якась забаганка, а наш (5)буде(н,нн)ий етикет, наша культура (6)взаєми(н,нн). Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами
Подвоєні літери треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру и треба писати на місці пропуску в кожному слові рядка
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Потребує редагування речення
Підкреслена літера позначає однаковий звук в рядку
Неправильно утворено ім’я по батькові
Граматично правильне продовження речення «Опановуючи новий матеріал, …»
Не змінюються за відмінками обидва слова рядка
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сонце гойдається в голубих висотах… вибрати
Прочитайте речення.
Не дай мені (1) доле (2) нічого (3)ні ночі не дай (4) ні дня, а дай мені степу нічного (5) і скіфського дай коня.
НЕ треба ставити розділових знаків на місці цифри
Редагування потребують всі речення, ОКРІМ:
Помилку допущено в написанні числівника в рядку
Між однорідними членами речення й узагальнювальним словом треба поставити тире в реченні(розділові знаки пропущені)
Вставні слова вжито в усіх рядках, ОКРІМ (розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома