29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

Похідна

Додано: 10 червня
Предмет: Алгебра, 10 клас
Копія з тесту: Похідна
Тест виконано: 15 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайти похідну функції у=10х²

варіанти відповідей

20х

10

0

20х2

Запитання 2

Тіло рухається прямолінійно за законом s(t) = ½ t2 + 4t - 5 (час t вимірюється в секундах, s - у метрах). Знайдіть швидкість тіла в момент часу t = 7

варіанти відповідей

7

11

10

12

Запитання 3

Знайти похідну у = -2х³+ 3соsx+6х

варіанти відповідей

-6x²- 3sinx+6х

 -6x²- 3sinx

6x²- 3sinx+1

 -6x²- 3sinx+6

Запитання 4

Скласти рівняння дотичної до графіка функції у = х3 + х2  в точці х0 = 1.

варіанти відповідей

у=5х-3

 у=3-5х

 у=5х-7

у=7-5х

Запитання 5

Знайти похідну функції у=1/4х4+3х3+х-2

варіанти відповідей

1/16х32

3+1/3х2+х-2

х3 +9х2

х3+9х2+1

Запитання 6

Точка рухається за законом s(t)=7-2t+t² (м). У який момент часу швидкість руху точки дорівнює 10 м/с?

варіанти відповідей

87с 

22с

18с

Запитання 7

Знайдіть мінімум функції f(x) = 3x - x3

варіанти відповідей

1

-1

4

-2

2

Запитання 8

Знайдіть проміжки зростання і спадання функції: f(x)=х3+3х2-9х

варіанти відповідей

Зростає на (-∞; -3] і [-1; +∞), спадає на [-3;-1]

Зростає на (-∞; -3] і [1; +∞), спадає на [-3;1]


Зростає на (-∞; 9] і [-1; +∞), спадає на [9;-1]

Зростає на (-∞; -4] і [-1; +∞), спадає на [-4;-1]

Запитання 9

На рисунку зображено графік функції у=f(х), визначеної на проміжку ⌈-3;7⌉. Укажіть точки максимуму функції у=f(х).

варіанти відповідей

-1; 7

-2; 0

1

-1; 4

Запитання 10

Знайдіть точку мінімуму функції, графік якої зображений на рисунку.

варіанти відповідей

−2

1

2

−1

Запитання 11

Відомо, що ƒ′(χ) = χ² − 9χ. Знайдіть критичні точки функції ƒ(χ).

варіанти відповідей

3.

4,5

0; 9

−3; 3

Запитання 12

Знайдіть похідну функції ƒ(χ) = χ³ + 1/2χ² − χ + 5.

варіанти відповідей

3 χ² + 1/4χ − χ + 5.

3χ² + 1/4χ − 1.

3χ² + χ − 1.

3χ³ + 2χ² − 1.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест