Поверхневий натяг рідини. Явище змочування. Капілярність.

Додано: 3 квітня 2022
Предмет: Фізика, 10 клас
8 запитань
Запитання 1

.Поверхнева енергія може бути визначена

варіанти відповідей

W = σ/s

W = σs

W = 2πσs

W = 2σs

Запитання 2

Поверхневий натяг рідини залежить від

варіанти відповідей

роду рідини та її температури і не залежить від наявності поверхнево активних речовин та газу, що межує з її поверхнею

роду рідини , її температури і залежить від наявності поверхнево активних речовин

роду рідини , її температури і залежить від наявності поверхнево активних речовин та газу, що межує з її поверхнею

температури рідини, залежить від наявності поверхнево активних речовин та газу, що межує з її поверхнею

Запитання 3

Силу поверхневого натягу можна визначити за формулою

варіанти відповідей

F = 2πrl

F = σ S

F = σ l

F = σ/l

Запитання 4

В посудину з води занурили два капіляри різної товщини. Порівняйте висоти рівнів води в обох капілярах

варіанти відповідей

У товщому капілярі рівень води вищий

У тоншому капілярі рівень води вищий

Рівні води в обох капілярах однакові

Відповідь залежить від того, змочує рідина стінки капілярів чи ні

Запитання 5

Пір'я водоплавних птахів покрите тонким шаром жиру. Яку роль відіграє цей жир у житті птаха?

варіанти відповідей

Шар жиру погано проводить тепло

Цей жир забезпечує кращу міцність пір'я

Пір'я, покрите жиром не змочується водою

Жир збільшує виштовхувальну силу

Запитання 6

Ртуть опустилась по капіляру на 1см.Визначте діаметр капіляра. Поверхневий натяг ртуті 510мН/м, а її густина 13600кг/м3

варіанти відповідей

1,5мм

1мм

0,75 мм

2 мм

Запитання 7

Яку роботу потрібно виконати, щоб видути мильну бульбашку, радіус якої 5 см. Поверхневий натяг мильного розчину 0,04 Н/м

варіанти відповідей

1,25 мДж

2,5 мДж

12, 5 мДж

25 мДж

Запитання 8

Маса спирту, що піднявся капіляром, дорівнює 22мг. Визначте радіус капіляра. Поверхневий натяг спирту 22мН/м

варіанти відповідей

0,8 мм

1 мм

1,2 мм

1,6 мм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест