Укажіть основні риси української культури другої половини ХІХ ст. (три правильні відповіді):
В останній третині XIX ст. з появою і поширенням дитячих садків виникає й дошкільна педагогіка. Видатну роль у її становленні та розвитку відіграла активна учасниця українського руху
Великих зусиль для розвитку недільних шкіл, а також жіночої освіти доклала ця жінка. Не маючи змоги в дитинстві здобути повноцінну освіту, вона майже все своє життя присвятила тому, щоб зробити освіту доступною для широких верств суспільства, а особливо для жінок.
У якому році уряд Австро - Угорської імперії проголосив загальне обов'язкове початкове навчання на західноукраїнських землях?
Хто з видатних українських вчених у 1902 році став деканом першого в Європі електротехнічного факультету у Празі?
Хто з українських істориків присвятив все своє життя вивченню історії запорозького козацтва?
Якою діяльністю уславилися наприкінці XIX — на початку XX ст. родини підприємців Симиренків, Терещенків, Ханенків?
З іменем якого архітектора пов’язано спорудження пам’ятки мистецтва, зображеної на фото?
Назвіть художника. який є автором картини:
Назвіть автора картини:
Хто з діячів культури другої половини XIХ ст. стояв біля витоків українського "професійного театру"? (три правильних відповіді)
Автор творів «За двома зайцями», «Маруся Богуславка», «Богдан Хмельницький», один із учасників Театру корифеїв:
"Царицею української сцени" називали акторку:
Засновник першого українського професійного театру:
Де вчені І. Мечников і М. Гамалія відкрили першу в Україні й другу у світі бактеріологічну станцію?
Укажіть автора картини:
Серед перелічених оберіть вченого - етнографа
В якому місті в 1882 р. під керівництвом Марка Кропивницького було створено першу українську професійну трупу «Театр корифеїв»?
В якому місті знаходиться зображена пам'ятка?
Яка з цих пам'яток виконана в стилі модерн
Написав першу українську оперу «Запорожець за Дунаєм»
Хто з відомих композиторів отримав світову славу завдяки пісні «Щедрик»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома