У якому місті було створено НТШ?
Про кого йдеться? Фольклорист, мовознавець. Один із засновників Братства тарасівців, редактор «Словаря української мови». У 1906—1909 рр. очолював київську «Просвіту».
Хто є автором даної картини?
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела? «Походив зі старовинного козацького роду. 1837 р. переїхав до Петербурга, де зайнявся музичною освітою і співом. Виступав на сценах Петербурга і Москви. Виконав понад 50 партій в операх М. Глінки, Дж. Верді, Дж. Россіні. Автор опери "Запорожець за Дунаєм"».
Коли було засновано Літературне товариство ім. Т. Шевченка?
До якого наслідку привела реформа 1863—1864 рр. у розвитку освіти Наддніпрянської України?
У якому університеті наприкінці XIX ст. було створено кафедру української історії (кафедру історії Східної Європи) на чолі з М. Грушевським?
Архітектурний стиль, який сформувався в Україні на початку XX ст. отримав назву:
На фото зображено будівлю:
Яка подія відбулася у 1875 р.?
В якому місті знаходиться даний собор?
Що передбачала освітня реформа 1869 р. на території Австро-Угорщини:
Укажіть подію, про яку йдеться в наведеному уривку: «Написання цілісної історії України з ранніх, ще київських часів, стало моєю задушевною мрією…Впродовж 1897 і 1898 рр. було написано І том…»
Перша українська професійна трупа – Товариство українських акторів, заснована 1882 р. з ініціативи М. Кропивницького, діяла в:
Хто є архітектором даної будівлі?
Хто із даних діячів культури був удостоєний Нобелівської премії?
Розташуйте події в хронологічній послідовності:
А) відкриття в Києві Південно-Західного відділу Російського географічного товариства;
Б) відкриття Новоросійського університету;
В) відкриття кафедри історії України у Львівському університеті;
Г) заснування першого стаціонарного театру у Києві.
Встановіть відповідність між діячами і галуззю культури:
1) О. Кобилянська, М. Коцюбинський, Б. Лепкий
2) О. Єфименко, Д. Багалій, М. Аркас
3) О. Беретті, В. Городецький, О. Бекетов
4) А. Кримський, В. Гнатюк, Б. Грінченко
А) архітектура
Б) живопис
В) література
Г) мовознавство
Д) історія
Встановіть відповідність між картинами та іменами художників, які їх створили:
А) К. Костанді;
Б) О. Мурашко;
В) С. Васильківський;
Г) М. Пимоненко;
Д) І. Рєпін.
21. У переліку імен видатних діячів української культури другої половини ХІХ – початку ХХ ст. виберіть представників музичного мистецтва:
18. Встановіть послідовність подій:
А) відкриття в Одесі першої в Російській імперії бактеріологічної станції;
Б) написання П. Чубинським вірша «Ще не вмерла Україна…»;
В) відкриття Чернівецького університету;
Г) заснування Історичного товариства Нестора Літописця.
Коли в Наддніпрянщині було засновано першу політичну партію?
Укажіть галузі економіки Наддніпрянщини, які найбільше постраждали від економічної кризи: 1) деревообробна
2) металургійна 3) кам’яновугільна 4) текстильна
1 балів
Укажіть, хто є автором брошури «Самостійна Україна», у якій вперше на українських землях, що входили до складу Російської імперії, було відкрито проголошене завдання боротьби за власну незалежну державу
"Продаруд", "Продвугілля", "Продамет", "Урожай" — це
Укажіть, які питання вважали першочерговими для вирішення українські представники в І Державній думі
Якому історичному діячу належать наведені факти біографії: "Міністр внутрішніх справ, потім — Голова Ради Міністрів Російської імперії, ініціював проведення аграрної реформи, яку він здійснював упродовж п’яти років; його називали: “російський Бісмарк”, “Петро Перший своєї епохи”, “гнобитель інородців”, “віщатель” і “великий реформатор”?
Фізкультурна-спортивна організація, заснована в 1900 р. К. Трильовським це
Організація, утворена у Львові в 1894 р. з метою виховання в українському народі честі, витривалості, рухливості, працьовитості, підприємливості, почуття єдності шляхом занять фізкультурою;
Які українські землі на початку XX ст.. називали «Українським П’ємонтом»?
Поява українських парламентських громад у Державній Думі Росії була зумовлена:
Укажіть ініціатора заснування Товариства українських поступовців
варіанти відповідей
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома