1. Укажіть пам’ятку архітектури України, зображену на фото початку ХХ ст.
Створення в Одесі першої в Російській імперії (другої у світі) бактеріологічної станції пов’язано з ім’ям
. Хто є автором картини, репродукцію якої подано?
Хто є автором картини, репродукцію якої зображено?
. Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Вищі школи, розкидані по всій Україні, мали одну спільну рису: …мовою викладання в них були – російська, німецька, польська. Запекла боротьба за українську мову не мала успіху. Проте був університет, у якому дозволили мати кілька – за змістом і мовою – українських кафедр...»
Таким університетом був
У якому році відкрито Чернівецький університет?
У якому місті збудовано зображену пам’ятку класицизму в архітектурі?
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела:
«Його геній виявився здатним поєднувати інтелектуальну напругу, спрямовану на створення фундаментальних біологічних концепцій, з тяжкою, жертовною діяльністю в галузі медицини. Так, працюючи в Одесі, провів дослід самозараження тифом, а в 1892 р., розробляючи способи боротьби з епідемією холери у Франції, випив культуру збудника цієї смертельної хвороби...»?
. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її «Незабутньою Аїдою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан», «Вражаючою Валькірією».
Про якого митця йдеться?
Хто з українських істориків присвятив все своє життя вивченню історії запорозького козацтва?
З іменами яких діячів пов’язано створення національного гімну «Ще не вмерла Україна»?
Які особливості мала освіта в українських землях у другій половині XIX — початку XX ст.?(обрати три)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома