12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Повторення в кінці року

Додано: 27 травня
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 238 разів
11 запитань
Запитання 1

Укажіть, у якому рядку всі слова - числівники:

варіанти відповідей

сімка, сім, сімнадцять, усемеро, одна сьома;

чотири, чотирнадцять, четвертий, чотириста сорок четвертий;


стодвадцятип’ятитисячний, трійка, мільйон, вісімдесят;

нуль, тисяча, мільярд, один, трильйон, сто, сорок, десяток.

Запитання 2

Укажіть рядок, у якому всі слова - прислівники:


варіанти відповідей

сонячно, прекрасне, людяно, пережило;


тривожно, просто, радісно, прожито, перемежовано;

місячно, крилато, вартісно, збільшено, швидко;

важливо, важко, грайливо, сміливо, далеко.

Запитання 3

Які частини мови мають ступені порівняння?

варіанти відповідей

іменники й дієслова

прикметники й прислівники

займенники й прислівники

прийменники й сполучники

Запитання 4

Відокремленим означенням найчастіше виступає:

варіанти відповідей

порівняльний зворот

дієприслівниковий зворот

дієприкметниковий зворот

порядковий числівник

Запитання 5

Виділіть речення з поширеним звертанням:

варіанти відповідей

Кохайтеся, чорнобриві, та не з москалями... (Т. Шевченко).

Візьміть мене братом, дерева, візьміть мене в прийми, ліси (Олександр Олесь).


Прийми мене, весно рожева, слугою своєї краси (Олександр Олесь).


Прости мені, Бетховене, за це... (І. Драч).


Запитання 6

Виділіть речення, у якому вставне слово вказує на джерело думки:

варіанти відповідей

На мою думку, цей розділ можна розширити (3 газети).

Бачте, ті, що вчаться, хліб повинні їсти (С. Колесник).

Головую я в умовах, сказати, скрутнуватих (С. Колесник).


На щастя, жорстока дійсність розвіяла вітром усі ці хлоп’ячі дурниці... (С. Черкасенко).


Запитання 7

Укажіть речення з відокремленою обставиною:


варіанти відповідей

Румун, худющий, смаглий, з горбатим полупленим носом, дивився на Маковейчика, а той - на нього (О. Гончар).

Сніг, блискучий та легкий, здається, падає на серце прямо (М. Рильський).


Старий, люблячи Варивона, хотів пригасити суперечку (М. Стельмах).


Арики, тобто зрошувальні канали, густою сіткою вкрили степ (О. Донченко).


Запитання 8

Виділіть речення з відокремленим означенням:


варіанти відповідей

Крутояр трохи винувато глянув на Ковальова, немов бажаючи попросити пробачення (В. Собко).

А він іде, високий, посивілий, на схід, на захід поле огляда (А. Малишко).


Востаннє батько та мати співали в неділю, двадцять другого червня (Ю. Мушкетик).


Замість братерства та єднання між двома народами, єзуїти в колегіях посіяли пекельну ненависть та ворогування (І. Нечуй-Левицький).


Запитання 9

Укажіть означено-особове речення:

варіанти відповідей

Бери Орисю! Рятуй її! Ховай! (М. Старицький).

За одного битого двох небитих дають (Народна творчість).


Село. Гай. Дуби, липи, тополі (А. Тесленко).

У нас проханих не люблять (М. Стельмах).

Запитання 10

Виділіть неповні речення:

варіанти відповідей

- Маріє, серденько, здорова?..


- Здорова.


- Сьогодні я цілий день думав про тебе.

- І я (О. Довженко).

Запитання 11

Виділіть речення з уточнювальним членом:


варіанти відповідей

Він був родом з Черкащини, давньої козацької сторони (І. Нечуй-Левицький).

Часом я засинав ще до вечері, дивлячись на зорі, або на Десну, або на вогонь, де варилася каша (О. Довженко).


Любив, їдучи на возі з лугу, дивитися, лежачи, на зоряне небо (О. Довженко).


Воли, почувши давню путь, води не п’ють і голосно ревуть (М. Рильський).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест