Споживач фінансових послуг має такі права:
Споживач фінансових послуг зобов'язаний:
"Червоними прапорцями" для споживачів фінансових послуг можуть бути:
Якщо у споживача фінансових послуг виникають запитання стосовно фінансових послуг, які надав банк, що збанкрутував, потрібно звертатися до:
Ви вирішили вийти з кредитної спілки, однак кредитна спілка відмовляється повертати депозит, який у ній було розміщено. Ви давали письмовий запит щодо повернення депозиту, але минуло уже 30 днів, а відповіді так і не отримали. У цьому разі необхідно звернутися до:
У чому полягає обов'язок споживача:
Чи можна довіряти рекламі при виборі фінансової послуги?
Потрібно уважно прочитати договір перед підписанням.
Якщо ваш банк збанкрутував і не віддає ваш депозит, то необхідно звернутись до:
Чи потрібно зберігати документи, пов'язані з фінансовою послугою?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома