1.Укажіть рядок, у якому всі прикметники лише якісні
. Укажіть рядок, у якому прикметники складеної форми найвищого ступеня
Укажіть рядок, у якому всі прикметники якісні короткої форми
Укажіть рядок, у якому всі прикметники пишуться із суфіксом –ев(-єв)
Укажіть рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса –ин-
Укажіть рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса –цьк-
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Мліє степ у малинових променях перед вечірного сонця. 2. Мліє і сходить до неба степова імла – теж малинова. 3. А тумани вже давно щезли, розвіяли їх сині та теплі вітри і вітерці. 4. Парує і курінь старий, а тополеня мале на верху куреневому солодкі духмянці у степ за вітром посилає. 5. То пахне його листя тополиними парфумами. (Григір Тютюнник)
Укажіть речення, у якому допущено орфографічну помилку
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Мліє степ у малинових променях перед вечірного сонця. 2. Мліє і сходить до неба степова імла – теж малинова. 3. А тумани вже давно щезли, розвіяли їх сині та теплі вітри і вітерці. 4. Парує і курінь старий, а тополеня мале на верху куреневому солодкі духмянці у степ за вітром посилає. 5. То пахне його листя тополиними парфумами.
У четвертому реченні виділені прикметники є
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Військові ще жили недавніми мирними почуттями. 2. Дівчинка здивовано дивилася на синюватий струмок, який в’юнився край невеличкої галявини. 3. Дим із груби пішов густий, мабуть, невідомий хазяїн підкинув у піч хмизу або сухого листя. 4. Сенько – невисокий, широкоплечий, неповороткий і добро душний хлопець. 5. Неповторною зовнішністю був обдарований цей небуденний чоловік, невичерпною силою симпатії наповнений.
Укажіть прикметник, що не утворює ступені порівняння
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Військові ще жили недавніми мирними почуттями. 2. Дівчинка здивовано дивилася на синюватий струмок, який в’юнився край невеличкої галявини. 3. Дим із груби пішов густий, мабуть, невідомий хазяїн підкинув у піч хмизу або сухого листя. 4. Сенько – невисокий, широкоплечий, неповороткий і добро душний хлопець. 5. Неповторною зовнішністю був обдарований цей небуденний чоловік, невичерпною силою симпатії наповнений.
Укажіть речення, у якому допущено орфографічну помилку
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Військові ще жили недавніми мирними почуттями. 2. Дівчинка здивовано дивилася на синюватий струмок, який в’юнився край невеличкої галявини. 3. Дим із груби пішов густий, мабуть, невідомий хазяїн підкинув у піч хмизу або сухого листя. 4. Сенько – невисокий, широкоплечий, неповороткий і добро душний хлопець. 5. Неповторною зовнішністю був обдарований цей небуденний чоловік, невичерпною силою симпатії наповнений.
У першому реченні виділене слово є
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Військові ще жили недавніми мирними почуттями. 2. Дівчинка здивовано дивилася на синюватий струмок, який в’юнився край невеличкої галявини. 3. Дим із груби пішов густий, мабуть, невідомий хазяїн підкинув у піч хмизу або сухого листя. 4. Сенько – невисокий, широкоплечий, неповороткий і добро душний хлопець. 5. Неповторною зовнішністю був обдарований цей небуденний чоловік, невичерпною силою симпатії наповнений.
У першому реченні виділене слово є
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома