Призма, паралелепіпед. Площі поверхонь. Підготовка до ЗНО

Додано: 26 вересня 2021
Предмет: Геометрія, 11 клас
Тест виконано: 340 разів
10 запитань
Запитання 1

Діагональ куба 6см. Знайдіть площу повної поверхні куба.

варіанти відповідей

72 см2

66 см2

60 см2

54 см2

48 см2

Запитання 2

В основі прямої призми лежить рівнобічна трапеція з бічною стороною 5см та

основами 4 і 10 см. Бічне ребро призми – 10 см. Обчисліть площу повної поверхні призми.

варіанти відповідей

296 см2

268 см2

256 см2

240 см2

184 см2

Запитання 3

На рис. зображено прямокутний паралелепіпед ABCDA1B1C1D1

Укажіть, які з прямих перпендикулярні.

варіанти відповідей

AB і A1C1

BB1 і AC

DD1 і BB1

A1B1 і AC

B1C1 і AD

Запитання 4

Знайдіть висоту прямокутного паралелепіпеда, якщо його діагональ

дорівнює 26 см, а сторони основи становлять 6 і 8 см.

варіанти відповідей

8

10

12

20

24

Запитання 5

На рис. зображено розгортку поверхні тіла, складену з шести попарно рівних прямокутників, розміри яких у сантиметрах вказано на рисунку.Обчисліть площу повної поверхні тіла.

варіанти відповідей

148 см2

100 см2

150 см2

144 см2

Запитання 6

Обчисліть довжину меншої діагоналі прямої призми, в основі якої

лежить ромб зі стороною 4 м та гострим кутом 60°. Висота призми

становить 3 м.

варіанти відповідей

20м

√37м

Запитання 7

Сторона основи правильної трикутної призми 12см, а діагональ бічної грані 13см. Знайдіть площу бічної поверхню призми.

варіанти відповідей

60 см2

195 см2

360 см2

180 см2

468 см2

Запитання 8

Скільки ребер має шестикутна призма?

варіанти відповідей

6

7

8

12

18

Запитання 9

Деталь складається із прямокутних паралелепіпедів. Знайдіть площу повної поверхні деталі.

варіанти відповідей

136

180

200

240

Запитання 10

В основі прямої призми лежить прямокутний трикутник, один із катетів якого дорівнює 24 см, а гіпотенуза — 25 см. Площа бічної поверхні призми дорівнює 784 см2. Знайдіть довжину бічного ребра цієї призми.

варіанти відповідей

12

14

9

7

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест