Повторення. Призма (НМТ)

Додано: 4 квітня
Предмет: Геометрія, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть довжину діагоналі прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 2 см, 3 см, 4 см.

варіанти відповідей

√29 см

9 см

√13 см

2√5 см

Запитання 2

Площа однієї грані куба дорівнює 12 см2. Визначте довжину діагоналі куба

варіанти відповідей

2√6 см

6 см

3√3 см

8 см

Запитання 3

На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Визначте градусну міру кута між прямими АВ1 і DD1

варіанти відповідей

30

45

60

90

Запитання 4

На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Перерізом куба площиною, що проходить через точки А, В, C1, є

варіанти відповідей

прямокутний трикутник

рівносторонній трикутник

прямокутник

трапеція

Запитання 5

Чому дорівнює площа бічної поверхні куба з ребром 10 см?

варіанти відповідей

40 см2

400 см2

100 см2

400 см

Запитання 6

Обчисли площу поверхні прямокутного паралелепіпеда, виміри якого 5 см, 2 см і 7 см

варіанти відповідей

70 см2

118 см2

56 см2

59 см2

Запитання 7

Сума всіх ребер куба дорівнює 72 см. Яка довжина ребра куба?

варіанти відповідей

6 см

8 см

12 см

24 см

Запитання 8

Дііагональ грані куба дорівнює 3√2см. Знайдіть діагональ куба.

варіанти відповідей

2√3см

 3√3см

 4√3см

 6см

Запитання 9

У чотирикутній призмі всі бічні грані рівні; площа основи 5 см2; площа бічної грані 10 см2. Площа повної поверхні дорівнює ...

варіанти відповідей

15 см2

 50 см2

45 см2

 30 см2

Запитання 10

В прямокутному паралелепіпеді сторони основи дорівнюють 3 см і 4 см. Його діагональ - 13см. Обчислити площу повної поверхні.

варіанти відповідей

192 см2

168 см2

144 см2

232 см2

Запитання 11

Чому дорівнює висота правильної чотирикутної призми, якщо площа бічної поверхні 200 см2, а сторона основи 5 см.

варіанти відповідей

4 см

5 см

10 см

20 см

Запитання 12

У правильній чотирикутній призмі сторона основи дорівнює 3√2см, а бічне ребро - 5см. Знайдіть площу діагонального перерізу.

варіанти відповідей

30см2

30√2см2

15√2см2

15см2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест