Однаковий звук позначають букви, виділені в окремих словах речення
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово)
Щоб посадити сад, у (1)ярмарковий день ми поїхали за (2)чотирнадцять (3)кілометрів до міста придбати саджанці (4)чорносливу, яблунь, груш та аличі. Потім (5)привезли (6)одинадцять (7)центнерів (8)чорнозему й великий (9)причіп перегною. Аби не (10)застопорити роботу, оголосили сільську толоку.
НЕПРАВИЛЬНО виділено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка
М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
З подвоєними буквами на позначення приголосних треба писати обидва слова в усіх рядках, ОКРІМ
Правильно написано всі слова в рядку
Прочитайте уривок із пісні (цифра познчає наступне слово).
За (1)хмельницького (2)богдана!
За (3)франка, (3)франка (4)івана!
І за (5)суми, і за (6)хмарами
І за (7)харків, і (8)тюльпани...
Із малої літери треба писати слова
НЕМАЄ орфографічних помилок у реченні
Суфікс -ок- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні
Редагування потребує речення
Прочитайте діалог.
- Я запросив на гостину друзів,- попередив Петрик маму.
- Тоді лети ковбасою до магазину й купи фруктів: смачненького вам приготую,- запропонувала мама.
Сполуку летіти ковбасою Петрик має інтерпретувати як
Прочитайте текст ( цифора позначає попередній розділовий знак)
Помешкання добрих,(1) щиросердних людей завжди видно здалеку:(2) там буяють яскравим цвітом рослини. Квіти дарують нам не тільки свою красу,(3) а й користь. Тендітні рожеві дзвоники лікують серце,(4) а духмяний цвіт липи допомагає здолати температуру. Розсипані фіолетовими краплями на полі сокирки - (5) це один із найкращих засобів для лікування очей.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтувано вживання розділових знаків у рядку
НЕМАЄ лексичної помилки в реченні
Пряму мову в реченні В одній зі статей Юрій Макаров написав: «Я не ідеалізую моїх співвітчизників, але не можу ними не пишатися» правильно передано непрямою мовою в рядку
Завдання 16-20 стосується речень, у яких зроблено пропуски.
Завдання 16-20 стосується речень, у яких зроблено пропуски.
Завдання 16-20 стосуються речень, яких зроблено пропуски.
Завдання 16-20 стосується речень, у яких зроблено пропуски.
Завдання 16-20 стосується речень, у яких зроблено пропуски.
Завдання 11-25 стосуються речень, що первісно становили зв'язний текст.
1) Виявляється, ефективність, Патруші в розміновуванні можна пояснити тим, що його ваги просто не вистачає для подразнення протитанкової міни.
2) Так Патрон долучився до знешкодження зброї вже в кількох областях України.
3) З початку війни дворічний пес Патрон - душа й талісман чернігівських піротехніків.
4) Він, малюк, може безпечно бити лапками по замінованому місцю указуючи в такий спосіб на небезпеку.
5) Собака допомагає військовим шукати незірвані міни та снаряди.
Первісний текст буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій у рядку.
1) Виявляється, ефективність, Патруші в розміновуванні можна пояснити тим, що його ваги просто не вистачає для подразнення протитанкової міни.
2) Так Патрон долучився до знешкодження зброї вже в кількох областях України.
3) З початку війни дворічний пес Патрон - душа й талісман чернігівських піротехніків.
4) Він, малюк, може безпечно бити лапками по замінованому місцю указуючи в такий спосіб на небезпеку.
5) Собака допомагає військовим шукати незірвані міни та снаряди.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному
1) Виявляється, ефективність, Патруші в розміновуванні можна пояснити тим, що його ваги просто не вистачає для подразнення протитанкової міни.
2) Так Патрон долучився до знешкодження зброї вже в кількох областях України.
3) З початку війни дворічний пес Патрон - душа й талісман чернігівських піротехніків.
4) Він, малюк, може безпечно бити лапками по замінованому місцю указуючи в такий спосіб на небезпеку.
5) Собака допомагає військовим шукати незірвані міни та снаряди.
Відокремленою прикладкою умкладнене речення, позначене
1) Виявляється, ефективність, Патруші в розміновуванні можна пояснити тим, що його ваги просто не вистачає для подразнення протитанкової міни.
2) Так Патрон долучився до знешкодження зброї вже в кількох областях України.
3) З початку війни дворічний пес Патрон - душа й талісман чернігівських піротехніків.
4) Він, малюк, може безпечно бити лапками по замінованому місцю указуючи в такий спосіб на небезпеку.
5) Собака допомагає військовим шукати незірвані міни та снаряди.
Однорідні члени є в обох реченнях, позначених
1) Виявляється, ефективність, Патруші в розміновуванні можна пояснити тим, що його ваги просто не вистачає для подразнення протитанкової міни.
2) Так Патрон долучився до знешкодження зброї вже в кількох областях України.
3) З початку війни дворічний пес Патрон - душа й талісман чернігівських піротехніків.
4) Він, малюк, може безпечно бити лапками по замінованому місцю указуючи в такий спосіб на небезпеку.
5) Собака допомагає військовим шукати незірвані міни та снаряди.
Слово ефективність у реченні, позначеному 1, можна замінити словом
Встановіть відповідність між фразеологізмом і його значенням
1) як у чорта на душі А) наодинці з кимось
2)кури не клюють Б) мало
3) на чотири ока В) гарний
4)хочу у рамку вправ Г) темно
Д) багато
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома