Укажіть речення з непрямою мовою. Розділові знаки пропущено.
Реченням з прямою мовою (розділові знаки опущено) є
Реченням з прямою мовою (розділові знаки опущено) є
Який розділовий знак пропущено у всіх трьох репліках діалогу?
- Не треба - мовила я.
- Я почула - сказала мама.
- Не треба мені подарунка - знову мовила я.
Який розділовий знак потрібно поставити на місці пропуску в діалозі?
»Що таке? - буркнула вона з-під шуби. - Невже не можна трохи тихіше?»… Але я святкую свій день народження. Хочеш торта?»
Який розділовий знак пропущено в обох репліках діалогу?
-Цс-с! Збудиш маму! зашепотіла я.
-Ану ходімо, тільки тихо! почула у відповідь.
Полілог - це...
Пряма мова двох людей, що передається репліка за реплікою - це...
Виберіть варіант речення із правильно оформленою цитатою.
Які розділові знаки пропущені в цитаті строфи з поезії?
Та питає: якщо щастя життя в кожному з нас,
То чому досягає його так мало людей?
О, це тому, що їм важко керувати душею,
І тому що не навчилися приборкувати пориви.
Звивистими стежками, горбами і через глибокі рови
Мчить недосвідчений вершник, якщо він погано править конем, -
писав Григорій Сковорода.
Які розділові знаки потрібно поставити на місці пропусків у наведеному реченні з цитатою?
Тільки після прочитання байок Григорія Сковороди, учні зрозуміли, що він мав на увазі, коли писав, що … смак не за шкаралупою, а за ядром визначається…
Який розділовий знак потрібно поставити на місці трьох крапок?
У тексті герой Сковороди запитував «Чи не дивина, що один у багатстві бідний, а інший у бідності багатий?» …
Словосполучення наведено у рядку
Іменне словосполучення наведено у рядку
Просте речення наведено у рядку:
Складне речення наведено у рядку:
Визначте двоскладне речення:
Визначте поширене речення:
Визначте спонукальне речення:
Виберіть усі варіанти відповіді, які характеризують це речення Над Дніпром пливе поволі пісня журавлина:
Виберіть усі варіанти відповіді, які характеризують це речення Цього року ми закінчуємо школу та починається нове життя.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома